Een 31 minuten durend interview van Ben Liebrand met Armin van Buuren
- Het begin van zijn carriere
- Rotary faders
- Vinyl vs CD
- Beginnen met produceren
- De ouders van ...
- Enz
Last edited by Freezel on Mar-12-2004 at 20:44
Mar-12-2004 20:30
Jimmy
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2003
Location:
Leuk interview. Het begin vond ik interessant over wat hij onder trance verstaat, van progressive tot techno. Het gaat om het gevoel.
Bedankt voor deze share!
Mar-12-2004 21:50
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
hey vet! van welke datum en show is dit eigenlijk?
___________________
blaat en nu stampen
Mar-13-2004 02:51
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Teknikol
hey vet! van welke datum en show is dit eigenlijk?
Armin was gisteren te gast in de show van Ben Liebrand op Veronica. Het was wel van te voren opgenomen, ik denk donderdag of zelfs gisteren nog, aangezien hij het heeft over waar hij het afgelopen weekend heeft gedraaid.
Mar-13-2004 07:07
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
Location: Tilburg City
Jah leuk interview. Ik zou deze twee wel eens een keer samen ergens de avond willen zien vullen. Ben Liebrand die de avond begint met wat 80's en 90's dan later twee uur samen met Armin en vervolgens Armin alleen. Lijkt me een fantastische avond stappen.
See you later alligator
Mar-13-2004 07:50
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Super tof interview! Thanks Freezel!
___________________
Sasha!
Mar-14-2004 17:02
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
leuk interview,, thnx!
Mar-14-2004 17:31
Valhalla
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Irish Pub
leuk interview, laat mooi "zien" hoe bezeten armin is van muziek