Registered: Nov 2000
Så var det dags att säga upp sig som mod
Tyckte det var på tiden nu, är inte alls här så mycket som jag borde och känner tyvärr, som många andra, att stämningen inte är vad den brukade vara. MEN, det beror på oss, o inte alla nya sköna medlemmar För man klagar alltid när det sker något nytt, istället för att bara acceptera det.
Det finns många här som skulle fungera bättre som mod o fixa alla trådar som ska pysslas om. Självklart är det inte vem som hellst som ska få ta öve efter mig utan vår alldeles egna självaste reveal
En man med koll på stavning och forum-vett!
Självklart kommer jag glida runt här som medlem, promota fester och snoka partytips
Förändringen kommer ske inom någon vecka tror jag
Hoppas ni tycker jag gjort bra ifrån mig som mod!
Mycke kärlek\ Kenny
Feb-23-2004 14:52
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Respekt till Kenny, länge leve Reveal... eller nåt... jag vet inte hur man säger sånt här. Tyckte "the king is dead, long live the king" var lite för dramatisk. Bra jobb från Kenny den tiden som varit, Reveal är absolut en kompetent ersättare.
Feb-23-2004 15:25
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
Trist att du slutar som mod men jag förstår att du måste lägga ner uppgiften förr eller senare..
Du har gjort ett jäkla bra jobb iaf! Om man ser till andra delar av forumet så har det ju förekommit och förekommer fortfarande moderatorer som utnyttjar sin possition och gör dumma grejer. Sweta har nog varit den stabilaste delen av TA under din regeringstid!
Reveal blir nog ingen dålig ersättare och jag tror att han kommer att sköta uppgiften galant!
Feb-23-2004 15:26
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
Em..nøyaktig hvorfor slutter du som mod kenny? Kan ikke si at jeg fant det i posten din
tråkigt att höra kenny. ja misstänkte att detta skulle hända, du har ju inte varit online så mycket på senaste.
tycker att du varit en utav de bästa mods jag träffat i alla fall. väldigt neutral, realistisk och rättvis.
Feb-23-2004 15:34
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
om du inte tycker du har tid för det så e det bara rätt.. bra beslut
and long live the new mod.... eller nått.. hehe
Feb-23-2004 15:49
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Tack allihopa Det värmer att höra!
Sand leaper: Jag surfar inte här lika mycket längre som jag borde, är inte så aktiv. Tyckte att det passar bättre med en aktiv mod
Feb-23-2004 16:07
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
d e synd
men d kommer väl inte bli någon stor förändring ändå
Feb-23-2004 16:09
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
tack för den tid som varit, vettigaste och bästa moderatorn jag stött på hittills faktiskt... hoppas att reveal fixxar det lika bra, och det är jag ganska säker på att han kommer göra...