Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Så var det dags att säga upp sig som mod
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Rasta Så var det dags att säga upp sig som mod

Tyckte det var på tiden nu, är inte alls här så mycket som jag borde och känner tyvärr, som många andra, att stämningen inte är vad den brukade vara. MEN, det beror på oss, o inte alla nya sköna medlemmar För man klagar alltid när det sker något nytt, istället för att bara acceptera det.

Det finns många här som skulle fungera bättre som mod o fixa alla trådar som ska pysslas om. Självklart är det inte vem som hellst som ska få ta öve efter mig utan vår alldeles egna självaste reveal
En man med koll på stavning och forum-vett!

Självklart kommer jag glida runt här som medlem, promota fester och snoka partytips

Förändringen kommer ske inom någon vecka tror jag
Hoppas ni tycker jag gjort bra ifrån mig som mod!

Mycke kärlek\ Kenny

Old Post Feb-23-2004 14:52 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Respekt till Kenny, länge leve Reveal... eller nåt... jag vet inte hur man säger sånt här. Tyckte "the king is dead, long live the king" var lite för dramatisk. Bra jobb från Kenny den tiden som varit, Reveal är absolut en kompetent ersättare.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-23-2004 15:25  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

Trist att du slutar som mod men jag förstår att du måste lägga ner uppgiften förr eller senare..

Du har gjort ett jäkla bra jobb iaf! Om man ser till andra delar av forumet så har det ju förekommit och förekommer fortfarande moderatorer som utnyttjar sin possition och gör dumma grejer. Sweta har nog varit den stabilaste delen av TA under din regeringstid!

Reveal blir nog ingen dålig ersättare och jag tror att han kommer att sköta uppgiften galant!

Old Post Feb-23-2004 15:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Em..nøyaktig hvorfor slutter du som mod kenny? Kan ikke si at jeg fant det i posten din

Old Post Feb-23-2004 15:32  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

tråkigt att höra kenny. ja misstänkte att detta skulle hända, du har ju inte varit online så mycket på senaste.

tycker att du varit en utav de bästa mods jag träffat i alla fall. väldigt neutral, realistisk och rättvis.

Old Post Feb-23-2004 15:34  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

om du inte tycker du har tid för det så e det bara rätt.. bra beslut

and long live the new mod.... eller nått.. hehe

Old Post Feb-23-2004 15:49  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Tack allihopa Det värmer att höra!

Sand leaper: Jag surfar inte här lika mycket längre som jag borde, är inte så aktiv. Tyckte att det passar bättre med en aktiv mod

Old Post Feb-23-2004 16:07 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

d e synd
men d kommer väl inte bli någon stor förändring ändå

Old Post Feb-23-2004 16:09 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

tack för den tid som varit, vettigaste och bästa moderatorn jag stött på hittills faktiskt... hoppas att reveal fixxar det lika bra, och det är jag ganska säker på att han kommer göra...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Feb-23-2004 16:49  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Tack för förtroendet! Ska göra mitt bästa

Old Post Feb-23-2004 16:53 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Du har gjort ett utmärkt jobb som mod. Förstår dina skäl att säga upp dig. Allting har sitt slut.

Reveal känns som det naturliga valet som efterträdare.

Old Post Feb-23-2004 16:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

aha tråkigt men kan ju även va bra å byta ibland....

gjort ett great jobb iaf
tror reveal kommer göra ett bra jobb å dessutom e oddsen bra på att detta blir en stavfel fri area hädanefter

keep the gd work up)))))

Old Post Feb-23-2004 17:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Så var det dags att säga upp sig som mod
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"party" dance song [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZero - "Emit/Collect" (Rennie Pilgrem's Agatha Stomp Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:18.

Forum Rules: