Hey Ei ne hele gelukkige verjaardag gewenst he man!! Zit eigelijk met de vraag hoe oud je nu eigenlijk wordt (daar je geen vrouw bent is dit geen oneerbiedige vraag denk ik )
Hoop dat je dit jaar trug de eerste prijs, "Mix Champion", in de wacht mag slepen en dat die Radio show echt iets wordt!!!
Doe't nog goed KET 
___________________
|