|
Ik zou voor de soundlabs gaan als ik jou was. Soundlabs zijn prima draaitafels. En tuurlijk, Technics is een stuk beter, en standaard op feesten. Maar het is niet noodzakelijk. Ik bedoel, ik heb leren draaien op tafeltjes met een draaipitch, je weet wel, die je ouders waarschijnlijk vroeger ook thuis hadden staan, met een pitch van + en - 2,5 procent ofzo! Wij hebben thuis vier tafels staan, waarvan er nog maar 1 een technics is, en daar gaat het prima mee (draai niet voor niets op feesten en in een cluyb in Utrecht). Als je meteen op Technics draait, zul je veel meer moeite hebben met draaien op mindere tafels, en ook dat gebeurt regelmatig op feesten! Probeer gewoon tweedehands wat Soundlabs te kopen, voor het geld zijn ze vrij stabiel. Dat is het belangrijkste voor een tafel. Andere foefjes zoals een backspin (zoals je bij Gemini wel eens ziet) is niet nodig, gaat je tafel alleen maar eerder van kapot.
Ik ben geen technisch wonder, maar weet wel wat lekker draait 
Veel succes!!!
|