Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Heb advies nodig, help mij!!!!!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
Exclamation Heb advies nodig, help mij!!!!!

Op dit moment ben ik echt zwaar depressief: ik heb het namelijk gepresteerd om in 1 dag mn halve pc, mn brander en mn scoot naar de KLOTE te helpen. En ook kwam ik er een paar dagen geleden achter dat ik nog steeds niet genoeg geld heb voor mn tafels ed.

Maar goed ff 2 the point: Ik weet al welk mengpaneel ik wil. Ik zit alleen nog zwaar na te denken over welke tafels ik zal kopen. Dus wie kan mij helpen??? Graag in prijsklasse 500-750 piek, nieuw per stuk. Wie weet er in deze prijsklasse redelijk goede tafels die toch wel een tijdje meegaan??? Ik heb er namelijk erg hard voor gewerkt en ik zou het zonde vinden als ik nu een miskoop doe, want ik weet dat veel van jullie er wel wat vanaf weten DUS: Welke tafels zou jij kopen in die prijsklasse???

THANX!!! for helping

O ja, als het kan een plaatje met specificaties van de tafel THANX!

Old Post Aug-17-2001 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Ik heb er niet veel verstand van.

Maar:

Koop zowiezo direct drive.
En ik heb een tijdje geleden in eindhoven een draaitafel zien staan voor F 550,-
Dat was (ik geloof) een soundlab. En ik zat er aan te denken om een draaitafel te kopen (nu niet meer) en ik heb wat nagekeken overv die draaitafel, en het schijnt dat dat toch wel een goeie is.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-17-2001 17:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

Ja ik weet niet hoe duur ze zijn... ik weet alleen dat het redelijke draaitafels zijn. (niet te vergelijken met Technics maar ok)
Gemini PT 2100/2400 die 2400 heeft wat meer functies maar de PT 2*00-serie is wel redelijk. Volgens mij is die 2100 iets van 700 p/stuk, maar dat weet ik niet zeker hoor!

Hou er ook rekening mee dat je ook nog 100 piek voor een element + naald moet neertellen.... en dan heb je nog van die kleine dingetjes als slipmatten, koptelefoon etc. Dus ik zou zowiezo ook ff wat geld reserveren voor die kleine dingetjes!
En ik ga ervan uit dat je een versterker en boxen al hebt staan thuis?

Old Post Aug-17-2001 17:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

advies:

technics

er is gewoon geen alternatief(ask any dj).ALs je nu goedkopere neemt baal je dan weer dat je geen technics hebt en koop je uiteindelijk alsnog technics.Elke discotheek heeft technics en dat is dan weer makkelijker als je in een discotheek gaat draaien.
de BESTE manier om het te doen is:

koop ergens op beverwijk ofzo 2 draaitafeltjes met pitch voor een paar geeltjes.Ga daar eerst onwijs op oefenen.Niet iedereen kan het dj'en leren!!zit veel gevoel voor bij,wat je pas ontdekt als je gaat beginnen.Heb je nou uiteindelijk met die oude kut draaitafeltjes het gevoel dat je het kan,ga dan voor technics(waar je dan ondertussen voor hebt kunnen sparen).Als je het gevoel hebt dat het totaal niet lukt ben je ook niet een paar duizend gulden voor niks kwijt.Maar goed,waarschijnlijk ga je toch alsnog eigenwijs voor soundlabs ofzo maar zeg niet dat ik het niet heb gezegt....

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Aug-17-2001 18:24 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Denk dat RV daar wel eens gelijk in kan hebben. Als je nl. ECHT wil gaan DJ-en, dus ook nog als de nieuwigheid eraf is, want wie weet is de DJ liefde na een jaar over( heb je er trouwens ook rekening mee gehouden, dat als het DJ-en serieus is en je wil op feestjes gaan draaien, dat je dan nog veel meer geld aan platen gaat kwijt zijn, als aan je DJ-set?), dan wil je sowiso zo snel mogelijk Technics tafels hebben. Ik ben nu alles zo goedkoop mogelijk aan het bij elkaar sprokkelen via i-bazar, je kan daar best 2 tafels met schuifpitch krijgen voor 500 a 600 piek. Als je daarna Technics neemt, verkoop je ze daar gewoon weer en is je verlies misschien zo'n 100 piek. Koop je nieuwe ben je honderden guldens kwijt.

Ikzelf vind Soundlaps prima draaien en Eye-Riz ( die al veel langer draait dus er veel meer van weet dan ik) is er ook zeer over te spreken.

I.i.g. succes!

www.nexusparties.nl

Old Post Aug-17-2001 18:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Ik zou voor de soundlabs gaan als ik jou was. Soundlabs zijn prima draaitafels. En tuurlijk, Technics is een stuk beter, en standaard op feesten. Maar het is niet noodzakelijk. Ik bedoel, ik heb leren draaien op tafeltjes met een draaipitch, je weet wel, die je ouders waarschijnlijk vroeger ook thuis hadden staan, met een pitch van + en - 2,5 procent ofzo! Wij hebben thuis vier tafels staan, waarvan er nog maar 1 een technics is, en daar gaat het prima mee (draai niet voor niets op feesten en in een cluyb in Utrecht). Als je meteen op Technics draait, zul je veel meer moeite hebben met draaien op mindere tafels, en ook dat gebeurt regelmatig op feesten! Probeer gewoon tweedehands wat Soundlabs te kopen, voor het geld zijn ze vrij stabiel. Dat is het belangrijkste voor een tafel. Andere foefjes zoals een backspin (zoals je bij Gemini wel eens ziet) is niet nodig, gaat je tafel alleen maar eerder van kapot.

Ik ben geen technisch wonder, maar weet wel wat lekker draait
Veel succes!!!

Old Post Aug-17-2001 21:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Ok, bedankt mensen. Ik ga nog es ff opzoek. Iemand anders nog tips?

Old Post Aug-18-2001 11:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Heb advies nodig, help mij!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is ID-12. Dream Machine but whose mix??? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTi.Pi.Cal. - Music Is My Life (Radio Edit) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:16.

Forum Rules: