Registered: Apr 2002
TC anordnar bussresa till Sensation White
Tranceclubber (http://www.tranceclubber.com) har tidigare anordnat två bussresor ner till Holland och Trance Energy. Båda två, mycket lyckade. Nu är det dags för Sensation.
Jag skulle tippa på att biljetten kommer kosta 1600 kr (eftersom bara biljetten till festen kostar 513 kr)
som alltså inkluderar resa T&R samt inträdesbiljett till Sensation. Biljetter som sålde slut på sex dagar förra året. Bussen stannar i LKPG, JKPG samt HBORG
Ajjj.. hemma sent den 4e isf. Och åker till Ayia Napa förmiddagen den 5e? Funkar nog inte det här..
Trots att musiken inte är helt i min smak är ju Sensation något man måste ha varit på antar jag.. en pilgrimsfärd nästan
Feb-09-2004 02:03
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
finns en stor chans att jag åker med
Feb-09-2004 16:23
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Jag kommer som jag nämt tidigare att bila ner med trance-mobilen men sen möter man upp alla goa människor på plats... efter det bär det av till Love Parade helgen efter då Sensation Black är...
Originally posted by SteveTranz4ever
Ligger nog på beachen ett tag i Holland innan jag sakta drar mig över till Berlin... är ute i Europa typ 1½-2 veckor
Synd, annars hade jag gärna hängt med i bilen
Feb-09-2004 18:15
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ligger nog på beachen ett tag i Holland innan jag sakta drar mig över till Berlin... är ute i Europa typ 1½-2 veckor
du vet att det är trångt på de Holländska strander under sommaren?
men jag fick besked att Q-Dance och ID&T ska iaf öppna deras beachpavillions igen den här sommar. asså vi kan lätt åka förbi där nån gång.
Originally posted by ScuL
du vet att det är trångt på de Holländska strander under sommaren?
Desto fler brudar till Steve
quote:
boka en enkelresa (flyg) tillbaka?
Kanske man skulle göra...
Feb-09-2004 18:45
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Fan kom just på den utmärkta idén att kanske ta med mig mina surfgrejjer & dra till västkusten i Danmark på Jylland... Ett av dom absolut tyngsta surfställena (som e iof livsfarligt) ligger på Jylland, Klitmöller... Eller varför inte Sylt i Tyskland... en annan as grym beach...
Sen drar man vidare till LP...
Hur som haver... ska inte ta upp mer plats i denna tråden som faktiskt handlar om TC Bussen... tycker ni ska hänga på å skit i om ni inte har pengar... ni har tid på er att spara nu, lägg undan 100 spänn i veckan så har ni 2000 sparade till den 3e Juli