|
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
hmmmmmm
...het schuim ervan was hard geworden helemaal vast zat het... |
haha mooi verhaal Nastra Azzuro! zo iets had ik laatst ook. het was altijd een super ranzige boel bij mij in de keuken en ik had spagetti gemaakt maar het was te veel en wat er over was had ik toen weggezet op een van de kasten bij mij in de keuken. en vervolgens kwam ik die pan 3(!) maanden later tegen=> nou je raad het al, een super dikke vieze, stinkende schimmellaag! ik ging echt bijna over mijn nek en heb die pan toen buiten op het terras gezet, en heb hem daar nog 2 weken laten staan (toen was het helemaaal ranzig) en ik heb toen maar niet meer de moeite genomen om hem aftewassen maar mooi bij de AH geparkeerd Maar goed sindsdien was ik voortaan wel beter af 
___________________

Sasha!
|