Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Pitch Control flyttar (Flytt REA)
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Smiley DJ Pitch Control flyttar (Flytt REA)

""" Från och med den 31/3 så kommer inte Pitch finnas på G:A Brogatan 27 och detta pågrund av en för hög hyra och en sviktande skivmarknad. Istället kommer vi öppna en ny butik Ynglingag/Sveav 5 min gångväg från odenplan eller buss 46 till sveaplan. Där kommer vi kunna erbjuda ett bättre sortiment och lägre priser. Vi kommer kunna erbjuda vissa UK 12" från 69 kr och övriga 12" 79 kr. Inom en snar framtid kommer vi även upp på nätet. Nya butiken öppnar runt den 5/4-7/4.

Rean börjar den 26/3

26/3 20 %
27/3 20 %
29/3 30 %
30/3 30 %
31/3 50 %

Eftersom Pitch alltid brukar sälja våra förköpsbiljetter men även
kommer att fortsätta med det även efter flytten, så har vi frågat deras
granne, clubwear-affären C.U.M som har lovat att hjälpa oss med
förköpet. Känner du inte redan till butiken kan vi varmt rekommendera
ett besök - Stockholms bästa och roligaste urval av klubbkläder!
Adressen är Klara Norra Kyrkogata 21-23, på en tvärgata till Pitch. """

Kanske ni kan fynda nåt...

Last edited by SteveTranz4ever on Mar-25-2004 at 08:32

Old Post Mar-24-2004 21:46  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: Pitch Control flyttar (Flytt REA)

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
""" Från och med den 31/3 så kommer inte Pitch finnas på G:A Brogatan 27 och detta pågrund av en för hög hyra och en sviktande skivmarknad. Istället kommer vi öppna en ny butik Ynglingag/Sveav 5 min gångväg från odenplan eller buss 46 till sveaplan. Där kommer vi kunna erbjuda ett bättre sortiment och lägre priser. Vi kommer kunna erbjuda vissa UK 12" från 69 kr och övriga 12" 79 kr. Inom en snar framtid kommer vi även upp på nätet. Nya butiken öppnar runt den 5/4-7/4.

Rean börjar den 26/3

26/3 20 %
27/3 20 %
29/3 30 %
30/3 30 %
31/3 50 % """

Kanske ni kan fynda nåt...

Ska ni ha biljetter till Trance Nation kan det ju underlätta att ni skaffar dom innan flytten tex.

Lööövli...hoppas de kommer upp på nätet innan flytten så även jag kan fynda lite granna

www.laszlo.se

Old Post Mar-24-2004 23:44 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

ska nog titta in och fynda lite

Old Post Mar-25-2004 08:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

fn va najs me rea...men rean e för tidigt kommer inte till sthlm förens 2a april..inga tolvor för mig inte
låter bra me priser från 69 iaf...förut har ju typ allt kostat 99 å uppåt

Old Post Mar-25-2004 09:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag var ner för en timme sen & köpte mig ett par TN04 biljetter & passade på att kika på det lilla utbudet av Trancevinyler som dom har... vet 2 jag vill ha iaf, frågan är om man kan ha is i magen & vänta tills det blir mer rabbat...

Old Post Mar-25-2004 11:06  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

tycker inte dom någonsin har haft speciellt bra utbud av trance så jag passar nog, stödjer min lokala skivbutik istället (nämner inga namn så blire det ingen smygreklam)

men de e soft att dom jobbar för att sänka priserna på vinylerna, kul å se att dom inte bara är ute efter pengar

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-25-2004 22:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

jag har nåra grejer jag ska köpa på måndag, man hoppas att dom finns kvar då, (jag tvivlar på det men vet aldrig)

Old Post Mar-25-2004 22:54  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

det kommer va rea på saturn return också snart.

Old Post Mar-25-2004 23:39  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

fan vad mycket skräp dom hade.

kom dit runt 12:30 gick till trance hyllan som var väldigt liten.
På flesta vinylerna var förpackningen trasig kantstödda och sånt.
inte mycket och fynda på.

Old Post Mar-27-2004 10:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

bäh..var hos pitch..sög (de hade ingenting typ)

Stödjer också den "lokala skivbutiken" som vizay

Old Post Mar-27-2004 10:26  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

vilken lokal skivbutik?

Old Post Mar-27-2004 11:19  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

montana: [hidden] backtoplastic [/hidden]

njae ingen speciell, en som jag anser vara mycket bättre än pitch iaf när det kommer till trance

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-27-2004 11:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Pitch Control flyttar (Flytt REA)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCool Tune? #4 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArmin van Buuren Feat. Gabriel & Dresden - "Zocalo" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:21.

Forum Rules: