Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > ¿Musica con sentimiento?
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ-Silver
tranceaddict in training



Registered: Jul 2003
Location: Spain
Question ¿Musica con sentimiento?

Wooooola de nuevo Tranceros...

Alguien me rekomiendo musica con sentimiento? me refiero a musica trance al estilo triste o melancoliko, kon gran melodia, de las ke te hagan llorar... un estilo komo estas...

Robert Miles - Children Dream Version
Robert Miles - Celebrate the Love
fire and ice - Souvenir de Chine (original mix)
Rank 1 - airwave
Rank1 - Such is Life
william orbit - barber's adagio for strings
Frankie goes to hollywood - Power Of Love 2000 remix
Kai Tracid - For Just One Day (Energy Mix)
kay cee - Millenium Stringz (Club Vocal Mix)


___________________

Last edited by DJ-Silver on Jul-09-2003 at 23:05

Old Post Jul-09-2003 19:53  Spain
Click Here to See the Profile for DJ-Silver Click here to Send DJ-Silver a Private Message Visit DJ-Silver's homepage! Add DJ-Silver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shna
Junior tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: Santander, Spain

Prueba con éstas compañero

Rank 1 - Breathing (es muxo mejor Such is life, xo no ta mal )
Delerium - Heaven's Earth (una obra de arte)
Rue du Soleil - In my heart (qué dulce...)
Andain - Summer Calling (no sé si se puede llamar melódica pero a mi me hace llorar)
Hydra - Affinity (joe, q buenaaaa)
Rank 1 - Conspiracy (otro pelotazo)
Yahel - You Feel (hay q scuxarlaaa!!!)
Delerium - Silence
Chicane - No ordinary Morning
Chicane - Saltwater
Chicane - Halcyon

Bueno por ahora creo q no está mal no?
Espero q te gusten, y q me digas cuales de éstas te han gustado más
Ale, un trancer-abrazo

Old Post Jul-10-2003 00:02  Spain
Click Here to See the Profile for Shna Click here to Send Shna a Private Message Visit Shna's homepage! Add Shna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=chato4ever=-
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Ohio University

Algunas no son trance pero son con sentimiento..

Funk D'Void - Diabla (Heavenly Mix)

Adam Beyer - Ignition Key

Orinoko - Island (Thrillseekers Mix)

Marc et Claude - I Need Your Lovin' (Ferry Corsten Remix)

Ayumi Hamasaki - M (Above and Beyond Typhoon Dub)

Depeche Mode - Free Love (Deep Dish Bootleg Mix)

Gouryella - Ligaya (Original Mix)

Las encuentras en DC.

Old Post Jul-10-2003 03:51  Guatemala
Click Here to See the Profile for -=chato4ever=- Click here to Send -=chato4ever=- a Private Message Add -=chato4ever=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Silver
tranceaddict in training



Registered: Jul 2003
Location: Spain

Gracias por las rekomendaciones

En cuanto pueda les hecho una oreja, siguro ke estan muy bien.
Ya os contare

Gracias de nuevo y saludooooooo!!


___________________

Old Post Jul-11-2003 13:05  Spain
Click Here to See the Profile for DJ-Silver Click here to Send DJ-Silver a Private Message Visit DJ-Silver's homepage! Add DJ-Silver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyberio
See Why Be



Registered: Sep 2002
Location: Madrid , Spain

Dumonde - Atmossphere
TEMAZO

Old Post Jul-12-2003 21:48  Spain
Click Here to See the Profile for Cyberio Click here to Send Cyberio a Private Message Add Cyberio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tranceCDs
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2003
Location:

Plastic Boy - Live Another Life
Planisphere - NYE
Airwave - When Things Go Wrong... (Original)


___________________
@adcverse

Old Post Mar-29-2004 23:48  Puerto Rico
Click Here to See the Profile for tranceCDs Click here to Send tranceCDs a Private Message Add tranceCDs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj_Olancho
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2003
Location: Tegucigalpa

Accadia - Into the Dawn (accadia club mix)
Chiller Twist - Stringz Ultd. (Shelley Mix)
Insigma - Open your eyes
Li-kwan - Point Zero (Matt Darey 2004 Remix)
William Orbits - Babers Adagio for strings (Ferry Corsten Remix)
Syntax - Pray

hay muchas mas pero tengo sueño voy a dormir...


peace.


___________________
Beto Olanchano

Old Post Mar-30-2004 04:51  Honduras
Click Here to See the Profile for Dj_Olancho Click here to Send Dj_Olancho a Private Message Add Dj_Olancho to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shna
Junior tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: Santander, Spain

quote:
Originally posted by Algenis
Airwave - When Things Go Wrong... (Original)



yox, esa es tremenda!!! (las otras tb, xo es q esa tiene una melodía de las que hace llorar )

Old Post Mar-30-2004 17:55  Spain
Click Here to See the Profile for Shna Click here to Send Shna a Private Message Visit Shna's homepage! Add Shna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > ¿Musica con sentimiento?
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackM.O.R.P.H. - "Maximum Overdrive" (Benicio Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:18.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!