Best wel informatieve site met info over de weg die de electronische muziek maakte in de laatste 20 jaar.
Best interessant om een kijkje te nemen.
Succes!
Mar-27-2004 18:18
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Ziet er wel leuk uit, soms wat vaag. Wat ik wel cool vind is dat de maker overal samples bij heeft gezocht
Mar-27-2004 18:50
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
lees de disclaimer
Mar-27-2004 19:30
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by TOR
lees de disclaimer
Inderdaad
En de site is al behoorlijk oud nieuws, volgensmij issie hier al wel een aantal keer voorbijgekomen.
Mar-28-2004 14:12
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
quote:
Best wel informatieve site met info over de weg die de electronische muziek maakte in de laatste 20 jaar.
aan de ene kant kun je heel globaal wel zien wat er zoal voor stromingen zijn (of er soms niet eens zijn, maar die heeft hij er dan bij verzonnen)
Aan de andere kant is het te subjectief voor woorden en is het slechts grappig om te lezen.
Mar-28-2004 15:46
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
idd, onder Non Trance System F en Airwave scharen, maar bij een ander genre wel Ian van Dahl neerzetten.. beetje zijn eigen mening zeg maar..
Mar-29-2004 11:46
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Fkwebeman
idd, onder Non Trance System F en Airwave scharen, maar bij een ander genre wel Ian van Dahl neerzetten.. beetje zijn eigen mening zeg maar..
Ikd enk dat bijna iedereen een nummer ongeveer onder elke style propt. Het is logisch dat het een beetje een iegen mening is van de maker, anders zou je er niet uit komen. Er is zoveel uitgebracht dat het allemaal in elkaar overloopt. maak van die miljoenen plaatjes maar eens een selectie, ik denk dat je 300 jaar bezig bent
Mar-29-2004 11:57
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Zou mij nooit lukken..
Ik kan gangbare stijlen onderscheiden, maar substromingen wordt dan wel weer erg lastig.
Met de 'hedendaagse' muziek al helemaal niet meer, alles lijkt zich te vermengen..