Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mike & Fred Baker @ La Bush
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fran
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004
Mike & Fred Baker @ La Bush

J ai entendu dire que Mike et Fred Baker allaient mixer a La Bush por la soirée du 10eme anniversaire du club le 30 mai, et il parait que c'est confirmé.reste a voir.

Old Post Apr-08-2004 10:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Fran Click here to Send Fran a Private Message Add Fran to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003
Re: Mike & Fred Baker @ La Bush

quote:
Originally posted by Fran
J ai entendu dire que Mike et Fred Baker allaient mixer a La Bush por la soirée du 10eme anniversaire du club le 30 mai, et il parait que c'est confirmé.reste a voir.

Eh, eh
Moi qui voulait aller à la Bush pendant les vacances... je vais essayer de m'organiser cà

Old Post Apr-08-2004 10:10  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fran
Senior tranceaddict

j ai été a La Bush durant 4 ans et crois moi que le son et les light sont a couper le souffle, le prob c'est qu il n y a plus autant de monde qu avant.

Old Post Apr-08-2004 10:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Fran Click here to Send Fran a Private Message Add Fran to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Fran
le prob c'est qu il n y a plus autant de monde qu avant.

C'est peut être pas plus mal, il y avait vraiment beaucoup trop de monde et ce tous les week-end.

C'était trop galère pour bien s'éclater, tu pouvais même pas accéder au milieu du dance floor pour profiter un max du son et des lights

C'est d'ailleur ce qui à fait qu'on y allait plus

Old Post Apr-08-2004 10:23  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003
Re: Re: Mike & Fred Baker @ La Bush

quote:
Originally posted by oxy
Eh, eh
Moi qui voulait aller à la Bush pendant les vacances... je vais essayer de m'organiser cà

Arfff... je me suis planté d'un mois en fait... mes vacances c'est fin avril
Donc je pensais y aller le dernier WE d'avril.. faut que je me renseigne sur les soirées, moi

Ca fait un peu 3615 my life là quand même... désolé

Old Post Apr-08-2004 10:27  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

Bonne petite soiree!

Je me tate

Old Post Apr-08-2004 15:07  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

J'ai été a la Bush 1 fois et je n'attendais que ca d'y retourner
Le show Light m'avait vraiment bcp impressionné.
Donc je pense que les Lights + 2 grosses pointures aux platines = Soirée de OOOOOUUUUUFFFFF

Old Post Apr-08-2004 17:45  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fran
Senior tranceaddict

moi en tout cas c'est sur j irai, en plus c'est a 25 min de chez moi.
je m etais dit de plus jamais y aller vu que c etait toujours le meme genre de soirée mais bon vu les invités, je serai present.

Old Post Apr-08-2004 21:00  Belgium
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by DjFabeD
J'ai été a la Bush 1 fois et je n'attendais que ca d'y retourner
Le show Light m'avait vraiment bcp impressionné.
Donc je pense que les Lights + 2 grosses pointures aux platines = Soirée de OOOOOUUUUUFFFFF

Si tu cherches des compagnons de route, je pense que Julie et moi on te suit. reste à savoir si elle bosse ou pas ce jour là mais sinon mpoi aussi ca m'intéresse bcp

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-09-2004 07:22  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mike & Fred Baker @ La Bush
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFunk D'Void - Diabla (Funk D'Void's Heavenly Mix) [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHeller & Farley - "The Rising Sun" (Bedrock Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:53.

Forum Rules: