Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hilfe @ vinyl freaks!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004
Red face Hilfe @ vinyl freaks!

för och främst: jag har inget kreditkort så jag kan inte handla online...

Jag har Ayu - M (part 1) vinylen med Above & Beyond mixarna. men jag är desperat ute efter part 2 med morph vs van eyden remix finns det någon här som har den och kan tänkas byta?

Old Post May-04-2004 12:14  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

har du inga päron med kreditkort????

Old Post May-04-2004 12:19  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by dbl
har du inga päron med kreditkort????

hehe - den gubben gick inte hem hos mina päron. De hade sett för mycket på Kalla Fakta om kreditkortskapare och dyl uppenbarligen så de ville inte låta mig handla på nätet då jag fortfarande inte hade VISA .

CJ: Spring in till banken, första året brukar vara gratis, därefter kostar det väl en hundring om året. En vecka, sen får du ditt VISA i brevlådan.

www.laszlo.se

Old Post May-04-2004 13:06 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

En bra grej kan vara att ha ett separat konto kopplat till sitt betalkort. Att ha kredit på kortet är bara dumt tycker jag. Sen sätter man in pengar på kontot kopplat till kortet varje gång man ska använda det. På så sätt riskerar man aldrig att bli av med "så mycket" pengar (även om det är en försvinnande liten risk för att man ska få sitt konto "stulet").

Old Post May-04-2004 14:25 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

jo jag har tänkt på att skaffa kreditkort. men då skulle det inte dröja länge innan jag bodde på gatan

är det ingen som har skivan jag är ute efter?

Old Post May-04-2004 15:08  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by reveal
En bra grej kan vara att ha ett separat konto kopplat till sitt betalkort. Att ha kredit på kortet är bara dumt tycker jag. Sen sätter man in pengar på kontot kopplat till kortet varje gång man ska använda det. På så sätt riskerar man aldrig att bli av med "så mycket" pengar (även om det är en försvinnande liten risk för att man ska få sitt konto "stulet").

Exakt. Föreningssparbankens E-Kort är fan det bästa som uppfunnits sedan det skivade brödet. Det är helt gratis att skaffa, det enda man behöver är internet-konto, och givetvis ett VISA-kort, sendan kan man skapa unika visa-kortsnummer med den summan man själv önskar sätta in på det, och de kontona fungerar i en månad. Har använd det i lite över ett halvår nu och det är hur smidigt som helst!

www.laszlo.se

Old Post May-04-2004 16:14 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

hmm det där tål verkligen att tänkas på

Old Post May-04-2004 17:48  Germany

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hilfe @ vinyl freaks!
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID from late 90's [2023] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackK90 - Genetik [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:49.

Forum Rules: