Liten notis: om det är hardstyle night, och killen spelar allt från hardtrance till techtrance, hur går det ihop?
Hardstyle ingår inte riktigt i den skalan, så att säga.
Petigt, jag vet.. Men det är lite trist för mig själv som t.ex. spelar en del techtrance, men inte hardstyle, om folk går och tror att det är samma sak.
för att jag skrev exakt vad de sa att jag skulle skriva.
nåväl, jag vet att det kommer bli ett jäkla drag där
Apr-04-2004 15:19
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Det var som fan. Sänder ju radio tillsammans med musikansvarige på Sports - vi har haft lite planer på att testa något liknande i antingen Sports eller någon anna lokal här i Växjö - dock inte hardcore utan trance, house och i viss mån även techno - ska kolla upp detta med "hardcore-kvällen" med honom lite närmare på tisdag.
Hardcore =
Men om de lovar att spela så mycket som en timma techtrance så kommer lasseman att infinna sig där.
Originally posted by Laszlo
Det var som fan. Sänder ju radio tillsammans med musikansvarige på Sports - vi har haft lite planer på att testa något liknande i antingen Sports eller någon anna lokal här i Växjö - dock inte hardcore utan trance, house och i viss mån även techno - ska kolla upp detta med "hardcore-kvällen" med honom lite närmare på tisdag.
Hardcore =
Men om de lovar att spela så mycket som en timma techtrance så kommer lasseman att infinna sig där.
Är det Rajko du sänder med eller?
Apr-05-2004 15:48
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by jofawe
Är det Rajko du sänder med eller?
Nej, Pedda (Peter någonting). Jag har för mig att han var musikansvarig på Sports.