Nu zondag 11/04 in Rotationz: - Perry O'Neil - Lee Burridge - Hernan Cattaneo Hernan Cattaneo wordt de hemel in geprezen, we zullen es zien of hij idd zo goed is als men zegt.. en er staat nog veel meer te gebeuren!! upcoming guest DJ's on the show: Bart Van Wissen (Fictivision) Ozgur Can Phynn Subsky Greg Benz Filo & Peri
Als iemand ff de setjes opneemt
Perry is begonnen *edit* Pinkbox Special - Simple
Last edited by TOR on Apr-11-2004 at 19:14
ik kan het hier nie via fm frequentie ontvangen en internetstreams werken ook nie edit: de lowstream werkt wel ma die is een beetje ballen
Last edited by Buoyant on Apr-11-2004 at 19:26
da's jammer want Perry is een superset aan het neerzetten.. daarjuist Taxi - Glistening heerlijk.. een van mijn favoriete DJ's aan het worden!!
quote:Originally posted by TOR Perry is begonnen *edit* Pinkbox Special - Simple WOOT ik had gewoon nen juisten ID in den auto !!! eindelijk
moete mij daarvoor smsen?
___________________ www.doehetzelver.be
quote:Originally posted by pooley WOOT ik had gewoon nen juisten ID in den auto !!! eindelijk Te gek! We zijn allemaal trots op je! quote:Originally posted by Wildfir3 moete mij daarvoor smsen? Yep! Kan dat helemaal begrijpen. Een mens moet zijn vreugde toch delen met de mensen waar hij het meeste van houdt!
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Steven, ja ! Omdak weet da ge het zo graag hoort
quote:Originally posted by Zehra Yep! Kan dat helemaal begrijpen. Een mens moet zijn vreugde toch delen met de mensen waar hij het meeste van houdt! Waarom delen we het dan met steven?