Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Opium (oftewel: "Flops" op feesten)

D'r was een feest in de Hemkade dit weekend, genaamd Opium. Leek mij, toen ik de flyer zag, best een gaaf feest om heen te gaan. Dimitri, Derrick May etc. Check www.opium.nl maar eens.

Maar...nu ik de verslagen lees schijnt het niet echt wat geweest te zijn. Wel leuke reviews om te lezen.
Check maar eens: http://www.partyscene.nl/forum/8/topics/1208

Vind het wel comisch zoiets te lezen.
- 10 euro voor een pendelbusje
- 1 euro voor de plee
- 3 euro voor de garderobe
- van dat 'kijk mij hip zijn' publiek
- geen sfeer
- inferieure kwaliteit van de draaitafels etc.

Dan doe je je voor als zo'n 'elite'-feest, wordt het een flop.
Lekker dan

Dus.....reden voor mij om te vragen:
Welke flops zijn jullie allemaal tegengekomen op feesten?

Old Post Apr-05-2004 12:09 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001
Re: Opium (oftewel: "Flops" op feesten)

quote:
Originally posted by SnuggLe

Welke flops zijn jullie allemaal tegengekomen op feesten?

Ik kwam een of andere gast tegen laatst, die oorspronkelijk uit doetinchem kwam, nu in den haag woonde en heel de tijd onverstaanbare teksten uitkraamde

Dat kon ik toch wel een flinke flop noemen

Old Post Apr-05-2004 12:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Ik weet nog wel een feestje (Atlantiz heette het geloof ik) in het Expocenter in Hengelo, op zich voor die tijd (ergens in 98) wel een behoorlijke line-up (geen idee meer wie er allemaal stonden trouwens), maar het oosten van het land was duidelijk nog niet helemaal klaar voor zo'n concept.

Gevolg: half lege hallen, geen feestpubliek, 90% van de kaartjes voor niks weggegeven om toch maar wat mensen binnen te krijgen (terwijl Bram en ik gewoon meteen een kaartje a 35 gulden ofzo hadden gekocht) en tenslotte ook nog een lekke band op de weg terug.. Niet echt een vette avond

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-05-2004 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Re: Re: Opium (oftewel: "Flops" op feesten)

quote:
Originally posted by Jappio
Ik kwam een of andere gast tegen laatst, die oorspronkelijk uit doetinchem kwam, nu in den haag woonde en heel de tijd onverstaanbare teksten uitkraamde
Dat kon ik toch wel een flinke flop noemen

Wie komt er uit Doetinchem dan? Ik niet namelijk!

Hahahaha, dat Atlantiz was wel LoL ja! Namen als Michel de Hey, Tom Harding, Tiesto, Astrid en nog wat andere redelijk bekende namen (Tiesto was toen nog niet bekend overigens), voor redelijk weinig geld. Toen waren feesten nog goedkoop
Maar het feest was verder bagger, al heb ik me wel vermaakt. Ben d'r toen ook mijn toenmalige vriendin tegengekomen waar ik het nog 4 maanden mee heb uitgehouden destijds

Old Post Apr-05-2004 12:21 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

ow hier heb ik er genoeg van.

dan boek je een reisje naar de uk vooral door de geweldige uk hardhouse line up. Ukhh is het vetst als de hoovers enderglijke samples in je borstkast mee trillen. DUs je loopt dat hardhouse tentje in en je staat 5 meter voor de boxen waar je een gesprek op normaal praat niveau kan voeren!

op dat zelfde feestje wilde ik naar binnen met me glowsticks maar die mocht ik niet naar binnen nemen omdat ze die binnen ook verkochten

5 pond voor een time table, ook op datzelfde feestje

45 min wachten op wc, thank god dat ik een man ben. oh jah weer op datzelfde feestje

geen wastafel om ff je handen te wassen na het plassen afgelopen zaterdag en op dance valley.

jan johnston op tic. Iemand die mij in slaap krijgt terwijl ze in een leuk pakske rondloopt zingt wel heel erg saai

dana op IC 2002

-10 graden op impulz feb 2002

kansloze grote rel bij fastfoward toen de b2s truck langskwam tussen marrokanen en gabbers

er zijn er nog wel meer maar kan er neit 1,2,3 opkomen

Old Post Apr-05-2004 12:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

De enige flop wara ik egweest ben, wa smet Tin: RiverDance.

Het enige positieve was dat Iris draaide en dat het zeer lekker weer was

Het was veel te duur.
Bij de plees stond meer anabolensecurity dan bij de ingang (jaja, stel dat iemand geen kwartje betaald en gratis naar de wc gaat gutogut whoehoeee)
Publiek was echt te gaar voor woorden.
Pandelbussen waren er.....we hebben ze alleen niet kunnen vinden.

Old Post Apr-05-2004 12:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
Arrow

-Hehehe in de HMH met Ferry een gast die helemaal lijp was, in een trip zelfs denk ik, en zodra hij een mooi meisje zag ging hij met een hand in zijn zak staan en met de andere hand achter zijn riemlusjes. Hij stond er dan steeds zo van: hey meisje, kijk naar mij, ik ben vet stoer. Whahah en gekke bekken trekken joh!

-Of die relaxte gast die mij vroeg of ik coke wilde. Ik d8 dat hij cola bedoelde en zei dus 'ja is goed'. Vervolgens kreeg ik een klein gevouwen iets van hem, ik d8 dat het een soort consumptiebon was, wist ik veel! Ik vouwde het open en er viel minstens een kwart coke uit.... Hij: 'Hey!, Rustig aan ouwe!' Te gek!

-De stand met Nintendo en weet ik veel wat op TE dit jaar.
-Mensen die dan staan te gamen, terwijl Ferry aan het spinne was.

Naja...........

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Apr-05-2004 12:42 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

Weet niet of het echt een flop te noemen is maar afgelopen Mysteryland, Ben Sims op de hardstyle stage... toch maar niet doorgegaan

Qlub Tempo 9: Overdreven druk binnen, veels te heet.... ineens paniek. securety hier, politie daar.. en een dag later hoorde ik dat er ook nog een paar agenten het loodje gelegd hadden.. aan een overdosis drugs.

Afgelopen vakantie ergens een feest, zou heel vet moeten zijn (schuimparty erbij enzo) dus wij erheen.....
-Ieren & Engelsen die denken dat ze in schuim van een halve meter kunnen duiken.
-Engelse vrouwen die overzichzelf heen aan het kotsen waren. en daarna vrolijk nog een baco naar binnen goten.
-Tegen het eind een Beukparty.. securty nam een vette lijn, en begon gezellig mee te beuken. nee het was geen Q-dance feest.

ohja en er was nog een of ander feest net over de grens in duitsland ofzo wat dik geflopt was. volgensmij een van de ergste flops kwa grote feesten.

quote:
Originally posted by TranceZoner
Of die relaxte gast die mij vroeg of ik coke wilde. Ik d8 dat hij cola bedoelde en zei dus 'ja is goed'. Vervolgens kreeg ik een klein gevouwen iets van hem, ik d8 dat het een soort consumptiebon was, wist ik veel! Ik vouwde het open en er viel minstens een kwart coke uit.... Hij: 'Hey!, Rustig aan ouwe!' Te gek

haha master... maar dat is nou niet echt een flop.

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Apr-05-2004 12:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Club eve in marcanti in 2001 de editie met saeed & palash.

Die hele avond waren er nog geen 100 man en de mensen die erwaren stonden allemaal op de gastenlijst echt geen één die ervoor heeft betaald. en op het eind van de avond waren er nog 15 over ofzo en die stonden alleen niet te dansen maar met elkaar te praten (ik deed er ook vrolijk aan mee) 2 edities later was het einde Club Eve.......

Old Post Apr-05-2004 13:19  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by TranceZoner

-Of die relaxte gast die mij vroeg of ik coke wilde. Ik d8 dat hij cola bedoelde en zei dus 'ja is goed'. Vervolgens kreeg ik een klein gevouwen iets van hem, ik d8 dat het een soort consumptiebon was, wist ik veel! Ik vouwde het open en er viel minstens een kwart coke uit.... Hij: 'Hey!, Rustig aan ouwe!' Te gek!

wahahaha schitterend!

Mijn grootste flop ooit was Capital een paar jaar terug in den Haag. Op dat feest kwam de helft van het publiek om te rellen, alleen maar haagse sjonnies.
Verder was Paul van Dijk ziek, terwijl ik daar toch wel voor was gekomen en draaide Tiesto een uur langer, wat een uur langer kutmuziek was omdat hij tijdens zn eerste plaat zag hoe er iemand werd neergestoken en niet mocht stoppen met draaien.

www.balticbastian.com/

Old Post Apr-05-2004 13:29  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Little Theseus
wahahaha schitterend!

Mijn grootste flop ooit was Capital een paar jaar terug in den Haag. Op dat feest kwam de helft van het publiek om te rellen, alleen maar haagse sjonnies.
Verder was Paul van Dijk ziek, terwijl ik daar toch wel voor was gekomen en draaide Tiesto een uur langer, wat een uur langer kutmuziek was omdat hij tijdens zn eerste plaat zag hoe er iemand werd neergestoken en niet mocht stoppen met draaien.

LoL, en dat te bedenken dat ik toen in China zat en me op zat te vreten dat ik er niet bij kon zijn. NIets gemist toen idd.
Maar dat neersteken, is dat serieus waar?

Waarom zijn bijna alle grote feesten in R'dam en Den Haag een flop?

Old Post Apr-05-2004 13:46 
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Flop?

Birgit op Right Of Way

Old Post Apr-05-2004 13:53 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"Every day is the same" vocals [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe F.T.T. - Make It Good (Fuzzy Hair Vocal Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:49.

Forum Rules: