Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Första April -tråden
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002
Jester Första April -tråden

okej,.. här är lite första aprilskämt jag hittat ...
http://www.smp.se/artikel_standard....section=123,124
(Smålandspostens nätupplaga)
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/IMG_8603.jpg
(Smålandsposten)
http://www.expressen.se/index.jsp?a=121305
(Expressens nätupplaga)

Sen har smålandsnytt ett om att de ska hänga ut fartsyndare som fastnat på kamerorna längs vägarna ...
http://www.tv4.se/~lib/videolink.asp?filename=TV4vxjmorgon

sen är alla namn kukade på Lunarstorm upptäckte jag nu
mitt nick på lunar... KmAKKAiCvCI\jhU P21

såja, posta era egna nu

Last edited by jofawe on Apr-02-2004 at 13:26

Old Post Apr-01-2004 06:21  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

hmm.. den där lunarstorm grejen har försvunnit nu.. va inne förut och då va namnen där... hehe
jobbiga dem e.

trodde först min gammle lumpar polare hade blivit dum i huvét och bytt till nått jävla gay namn.. men så va det ju inte.. hehe

Old Post Apr-01-2004 06:28  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

I bilen på väg till jobbet i morse hörde jag på radion ett 1a april skämt från radiosporten...

Nån utlänsk längdhoppare som ska ha slagit världsårsbästa och han använde den nya stilen där man gör en volt i hoppet...

Så pladdra dom vidare nån minut om det för att bygga upp mer trovärdighet

Old Post Apr-01-2004 07:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002
Re: Första April -tråden

haha.. jo den hörde jag med steve

lite genomskinlig kanske?

Foppa tar värvning i Växjö Lakershttp://www.smp.se/artikel_standard_...00&TT_section=7

Last edited by jofawe on Apr-01-2004 at 07:47

Old Post Apr-01-2004 07:13  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Jag hittade Aftonbladets (ej nätupplaga)... Vi får tidningen gratis här på chalmers...

insignificant cor member alliance

Old Post Apr-01-2004 08:25  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Jag vill inte vara nan messersmith nu men faktum ar att man KAN hoppa langre om man voltar. Det ar bara inte tillatet pga skaderisken.
Borde kanske papeka att det ar nagot jag last innan (inte forsta april alltsa). Sa jag kan inte skylla pa dagen om det skulle visa sig att jag hade fel anda. Sa det var inte taget HELT ur luften.

Har heter det "pesce d'aprile" - aprilfisk. Fraga garna hur fiskar kom in i det hela, jag undrar ocksa...
Iofs sager man ju i sverige april, april din dumma SILL... vad har fiskar med saken att gora egentligen!? Mer an att sill rimmar pa april.

Old Post Apr-01-2004 08:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

Årets första aprilskämt såg jag för nästan en vecka sen!

Det var matvarukedjan Netto som på sitt veckoblad hade skrivit "rea 50% på alla varor, fram till 1 april"

Sen på baksidan stod det såklart.. april april

hehe, lite småvågat faktiskt - lär ju dyka upp en massa folk som vill ha av kakan hehe

Old Post Apr-01-2004 08:55  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Läste just Aftonbladet och såg ett så uppenbart aprilskämt...

Ett bolag som säger sig ha byggt en underjordisk tåglinje mellan Sthlm och Lofoten vilket är 110mil och dettsa ska då bara ta 59 minuter... alltså tåget går i mach 1... spåret går på 2km djup under jorden...

http://www.visitnorway.com/template...1.aspx?id=36619

Old Post Apr-01-2004 10:23  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jag har iaf hittat ett här på TA...

Old Post Apr-01-2004 10:30 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=37

aprilskämt ?

Old Post Apr-01-2004 10:31 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by ShyTrance

aprilskämt ?

haha - så jävla gjutet, nu när man tänker efter Hade det inte varit Swamper som postat det hade jag nog inte köpt det - men nu gjorde jag det

www.laszlo.se

Old Post Apr-01-2004 10:50 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by ShyTrance

aprilskämt ?
Själv tänkte jag inte en det som ett aprilskämt... kom inte slångt eftersom jag inte använder Kazaa och har ett virus skydd som jag litar på

Blev utsatt för ett Aprilskämt tidigare idag... mer ett practical joke.

Kollar i min kallender på datorn där det står "Ring Göran på telnr: XXXXXX, behöver hjälp med kopiator"
Så jag ringer kunden

Telefonist:
Välkommen till *spraaaak* det är Anna

Steve:
Ja hejsan jag heter Stefan & ringer från Engboms, jag söker Göran (Jag tänker mig att detta är ett litet företag eftersom dom bara lämnat ett förnamn)

Telefonist:
Vilken Göran ?

Steve:
Ja jag fick bara namnet Göran av en kollega som tagit emot samtalet från han.

Telefonist:
Okej för det finns nämligen 31 Göran hos oss

Steve:
Oj, det låter som ett stort företag.

Telefonist:
Ja du har kommit till Regeringskansliet...

Hahaha... fan va jag skrattade när jag la på... mina kollegor som skojat med mig ville väl att jag skulle få fatt i Göran Persson eller nåt

Old Post Apr-01-2004 11:06  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Första April -tråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmaybe this makes it clearer [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playback nRui Da Silva - "The 4 Elements: Earth" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:30.

Forum Rules: