Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sensation 2004, reviews peut-etre pas mais vidéos...
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Sensation 2004, reviews peut-etre pas mais vidéos...

video1(Opening,Brian S,Benjamin Bates) by cowboy

video2(Paul Van Dick)by cowboy

video3 (MegamiX)by cowboy

video4 (Sander Kleinenberg,intro Morillo) by cowboy

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-10-2004 17:02  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002
sympa les vidéos Je viens de voir que c'est un français qui a filmé ca en plus.

Sony MDR-V700

Old Post Jul-10-2004 19:42  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

c'est pas un mec de clubxtrem le cowboy là ?

sinon thx pour les videos, je vais checker ca

Old Post Jul-10-2004 21:16  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:
c'est pas un mec de clubxtrem le cowboy là ?

Et si.
CowBoy42 me semble t'il son vrai pseudo.

Je les matterai mardi soir chez mon bof' car bon le 56k...

Mine de rien ça a du être assez chaud pour rentrer avec sa cam dans le caleçon sans marcher en canard .
L'ayant croisé dans Amsterdam dans l'aprem', même si son cam' était petit, fallait quand même le fourrer !

J'ai deux trois petites séquences via un apn et quelques photos sinon.
Elles seront postées sur un RDS bientot. Je déposerai le lien une fois que ce sera ok.

Verdict :

Brian S : bon début.
Bates : Pas aimé.
PVD : Sympathique, bien punchy.
Megamix : Pouet au départ et pas mal de bons titres vers la fin.
Kleinenberg : Rulzzzz, bien top.
Morillo : Bien pointu au départ, pour sombrer dans le commercial.
Joost Van Bellen : Assez désordonné comme set. Pas trop aimé.
Le vitalic m'a tout de même remotivé sur la fin.

Event sympa. L'an prochain, on optera pour Dance Valley ou Mysteryland je pense.

Old Post Jul-11-2004 19:23  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cola
tranceaddict in training

Registered: Oct 2003

C'est clair que le marché de canard c pas top.

avec calvin on avait fait des essais à l'hotel pour rentrer l'apn dans l'arena en le mettant dans le boxer.

Bon ca le faisait mais bon les gens aurait pu croire que j'avais passé la nuit précédente avec un homme bien membré

Au final j'ai simplement posé mon apn dans le bac à objet durant la fouilleà l'entrée et c'est passé...Mais bien flippé quand même.

Sinon les vidéos de cowboy (clubX)sont sympa mais mal filmé -> bouge trop!!! dommage.

Old Post Jul-11-2004 20:22  France
Click Here to See the Profile for Cola Click here to Send Cola a Private Message Visit Cola's homepage! Add Cola to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

quote:
Originally posted by Cola
Sinon les vidéos de cowboy (clubX)sont sympa mais mal filmé -> bouge trop!!! dommage.

filmer ou danser... il a pas choisi enfin ça se comprend

Old Post Jul-11-2004 20:31  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Merci pour les vidz.

J'ai pas tous téléchargé, seulement PvD + Megamix.
Ca donne quand même un bel aperçu de la soirée, vue de l'intérieur. Tout le monde en blanc, c'est vraiment excellent comme concept...

Old Post Jul-11-2004 20:37 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Cola

Zoom trop surtout.

Sony MDR-V700

Old Post Jul-11-2004 20:39  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Je pense que pas mal de Français ne veulent pas venir ici, parce qu'en fait ce CowBoy c'est aussi un TA mais il n'a pas posté ses vidéos ici.

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=194317

Il ne sait pas écrire Paul Van Dyk, et si vous regardez son profil il est né en 1924.

Alors ne vous étonnez pas si les vidéos tremblent!

Old Post Jul-12-2004 14:32  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Je pense que pas mal de Français ne veulent pas venir ici, parce qu'en fait ce CowBoy c'est aussi un TA mais il n'a pas posté ses vidéos ici.
...

ça sous-entendrait quoi ?

Old Post Jul-12-2004 14:41  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by maxxyme
ça sous-entendrait quoi ?

Ca doit etre la "concurrence" entre TA-fr et clubxtrem qui refait surface

Old Post Jul-12-2004 14:43  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

quote:
Originally posted by Transa.E.P

Il ne sait pas écrire Paul Van Dyk, et si vous regardez son profil il est né en 1924.

bah notre ami est juste un grand comique
à mon avis il doit savoir écrire pvd si il est allé à sensation... affiches, pubs etc... + son nom qui tourne sur les écrans du stade pendant son set

Last edited by Romain on Jul-12-2004 at 16:24

Old Post Jul-12-2004 15:29  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sensation 2004, reviews peut-etre pas mais vidéos...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me out with this one .. [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJuno Reactor - "Jungle High" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:34.

Forum Rules: