|
singeplayer Call of Duty was heel gaaf, maar helaas te kort, MP vind ik wat minder. FIFA 2004 is ruk, alleen online is wel grappig, af en toe een potje is leuk.
Battlefield was lange tijd een blijvertje, maar das ook over. Wachten op nieuwe coole MP games 
|