|
Lokala TA:s - Mata, Lunta, Väta, Jönta, Söta, 0åtta, Göta...
Hej!
Några (för mig) nya begrepp dykte upp i fest i malmötråden (Steves kontaktsökeri typ "Vän sökes" ) - så jag tänkte dra igång denna!
LOKATA-tråden! Och REGIOTA
Vad heter alla Lokala Trance Addicts? Och Regionala Trance Addicts?
Vi har ju nationella SWETA, så...
från söder till norr...
SKÅTA - Skåne Trance Addicts:
MATA - Malmö Trance Addicts,
LUNTA - Lund TA
SMÅLATA - Småland Trance Addicts:
VÄTA - Växjö TA
JÖNTA - Jönköping TA
NÄRTA - Närke Trance Addicts:
ÖRETA - Örebro TA
Fortsätt, vetja!

Peace,
Anders
lokal tranceberoende i Växjö (förort Campus Teleborg - TELTA ha ha...nä detta var ju riktigt tråkigt roligt... :P)
EDIT: Jag lanserade begreppet för att hälsa en blivande JÖTA välkommen - http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=197274&perpage=12&pagenumber=2 - där lägger jag min synpunkt varför VÄTA är så himla lämpligt för oss! Det regnar nästan jämt, och sta'n är omringad av massa sjöar... .
IS-FEST i februari på Växjösjön? Det skulle vara kult, U R all welcome. Jag spinner. Men det skulle väl bli en så heeet fest, att det skulle göra att det blir en vak runt oss och hela anläggningen sjunker... 
EDIT II: Jag ändrade förslaget på JÖTA till JÖNTA - då vi har en känd stad på västkusten som annars kanske borde få den TA-benämningen...
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Last edited by knomaden on Jul-26-2004 at 01:51
|