[20:34] nope, no Sensation for me this year
[20:39] I dunno... guess ID&T has other plan
[20:40] no, we're working on several other gigs
[20:40] I'm not playing Sensation. But maybe it's good to give other people a chance
Da vin'k al goe nieuws moe'k zegge zene Weten jullie toevallig nog is van wie der eventueel zou komen?? Vind wel enorm spijtig da Armin der ni bij ga zijn dees jaar, dikke domper op de feestvreugde
___________________
Feb-19-2004 20:43
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Location: BELGIUM
quote:
Originally posted by TOR
die "several other gigs" waar Armin het over heeft is o.a. een reeks Club Elite parties met M.I.K.E.