Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Spring Cruise 04
Pages (19): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003
Eftersnack: Spring Cruise 04

jag skriver lite kortfattat för jag är så trött nu

en utav de bästa fester jag varit på. skit bra drag hela tiden. Träffade många nya TA's.

Old Post Mar-05-2004 19:19  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
Re: Eftersnack: Spring Cruise 04

quote:
Originally posted by JayBee
en utav de bästa fester jag varit på. skit bra drag hela tiden.

säääääääkert... erkänn att det va totalt värdelöst... snäääällla säg att det va det.. hehe

steve: förväntar mig en heeeeel grym film med massa fylle snack.. haha

Old Post Mar-05-2004 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

Måsste göra dig besviken o säga att kryssningen va grymt sjysst ....

Old Post Mar-05-2004 19:41 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

tack allihop. nu ska jag däcka

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Mar-05-2004 21:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Emm
tranceaddict in training

Registered: Feb 2004
Smoking ..umm..something

sjukt roligt!!!!

Old Post Mar-05-2004 22:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Emm Click here to Send Emm a Private Message Add Emm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

säg som det är nu, mondaybar hade råkat boka armins dragspels-spelande farfar some också heter armin... och markus schulz var egentligen en takläggare från antwerpen som drog fräckisar i tre timmar...

nä, jag är säker på att ni hade jävligt kul och förväntar mig, utförliga rapporter, bilder och filmer...

Old Post Mar-05-2004 22:32  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Tall Paul var den enda som körde så att man startade svettas lite, allt annat kändes på tok för mellow!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-05-2004 22:34  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

jahupp...då e man tebax i örebro igen då efter en seeg tågresa...e enormt brutalt trött just nu efter typ varit igång konstant sen man gick ombord..förutom ett mindre missöde då ...
va utan tvekan ett av de bästa klubbevents jag varit på fullt ös hela tiden....dock tvungen å kasta in handuken å bara sitta å lyssna på slutet av Tall Pauls set...fötterna krampa för mkt

3höjdpunkter...
* armin sista timmen
* özgurs tranceklassiker timme å dessutom lira accadia - into the dawn (holden rmx) mfl...schönes sådär på morgonkvisten
* Tall Pauls extra timme...publiken va ju nästan rabiesvild

sovtajm nu..soooft....

Old Post Mar-05-2004 22:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

vill bara vara lite ful här och nämna att det var özgür och omids tranceklassiker timme vi var två där... fast efter halva setet så var jag så trött så jag kunde inte beatmixa ordentligt, så jag gjorde snabba mixar så fick özze sitta och rätta till. när det hela var klart så stack jag och däcka i min hytt.

/omid

ps. tack alla ni som var där, det var grymt kul. =)

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Mar-05-2004 22:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

väntar på bilder o filmer verkar ha varit skoj, nästa gång jag får möjlighet (typ hösten 2005 ) ska jag följa med

Old Post Mar-05-2004 23:22  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

När det var som bäst hade jag planerat att skriva "Words Simply Can't Describe", men för min del dalade det som satan efter stora golvet stängde kl 6 på morgonen, bortsett från en del roliga saker timmarna därefter. Ska ju inte klanka ner på tall paul o de andra men jag ville inte booza något mer efter jag hade lyckats sova en timme och det var roligast så länge jag var lite rund om fossingarna.

skulle kunna skriva en uppsats om denna festen, men jag vet inte om jag orkar.. jag låter bilderna tala (vilket de förvisso inte kan göra i samma detalj som en detaljerad rapport skulle kunna, men ändå :P)

det var iaf förmodligen det vildaste dygnet i mitt liv so far,, creds till allt folk som var där n made it what it was.

ska bli kul att se bilderna!! (hoppas jag )

Last edited by staz on Mar-06-2004 at 15:19

Old Post Mar-06-2004 01:10  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

kortfattat så tycker jag det var en av mina bästa upplevelser so far va gäller trance-events

armin va grym
tall paul överaskade mig med å va nästan lika grym

har sovit exakt 0,0 timmar sedan igår morse så jag e liiiite trött, därför uteblir min långa rapport i den här posten

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-06-2004 02:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Spring Cruise 04
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhynn - Tempest [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:04.

Forum Rules: