Natuurlijk hebben jullie al de geweldige track: "Love comes again" gehoord, maar met "Force Of Gravity" en andere recente tracks lijkt het erop dat we een nieuw fenomeen krijgen, wat vinden jullie?
Verder kende ik BT alleen van "Mercury and Solace", dus het kan zijn dat er al vaker over gesproken wordt
Jun-02-2004 08:01
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
zolang ze niet in elke samenwerking van die elektro-vocals gaan steken is het allemaal goed voor mij
Originally posted by Dj Lex
Ik vind dit overigens niet de "beste" combi van het jaar
Wie dan?
Jun-02-2004 09:36
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
quote:
Originally posted by websley
Natuurlijk hebben jullie al de geweldige track: "Love comes again" gehoord, maar met "Force Of Gravity" en andere recente tracks lijkt het erop dat we een nieuw fenomeen krijgen, wat vinden jullie?
Verder kende ik BT alleen van "Mercury and Solace", dus het kan zijn dat er al vaker over gesproken wordt
Sorry dat ik dit nu 'bot' ga zeggen, maar:
Heb je een stuk gewapend beton voor je hoofd??
Volgensmij snap je een paar dingen niet... Heb je je eigen oude topic gelezen??? Lijkt me handig om eerste de reacties te lezen op je vorige topic voordat je op POST NEW THREAD drukt.
Je posts druipen van de 'dit is echt het vetste ooit' gehalte, terwijl het hier (waar je je onder 'kenners' begeeft) behoorlijk dom overkomt omdat BT natuurlijk al HEEL LANG bekend is, en hij echt niet nieuw is. OfteweL: verdiep je meer in de muziek
Jun-02-2004 09:42
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
go SnuggLe, go SnuggLe!!!
Jun-02-2004 10:02
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
quote:
Originally posted by websley
en andere recente tracks
En welke mogen dat dan zijn? Volgens mij had je zojuist de enige recente samenwerken wel opgesomt. En nieuw fenomeen? Volgende maand is er weer een andere samenwerking, net als twee maanden ervoor, niks speciaals aan als je het mij vraagt...
[edit] btw force of gravity was een bt track geremixed door tiėsto, dus dat kun je volgens mij al niet eens een samenwerking noemen[/edit]
Jun-02-2004 10:04
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
helemaal toppie! Beste duo ooit sinds Mark Norman!
BTW: +1
Jun-02-2004 10:11
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Oh, moet ik overigens hierbij vermelden dat ik ook geen verstand van trance heb, voordat mensen daar over beginnen te zeiken
+1
Jun-02-2004 10:27
Valhalla
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
niemand heeft verstand van trance, alleen een mening