|
laiback luke
Ik zal hier nog is een topic make se.
zaterdag 17 april was ik een feesje gaan bouwen in vlissingen (ja wat doen we daar--> vriend van mij studeert voor officier op nen boot, en hij heeft daar een kamertje die hij huurt)
anyways.. we waren eigenlijk van plan om naar een marginaal danscafe te gaan. (gewoon omdat we een marginale bende zijn )
dus we gaan er eerst eentje drinken in den brooklyn ofzoiets, knap cafeke da wel, da ziet ge bij ons niet.
en ineens gaan we ergens anders naartoe, maar waar, en we krijgen allemaal in het oog dat laiback luke draait in the opera en cafe verder. we beslissen uiteindelijk om een kijkje tenemen, nadat ik iedereen serieus moest overtuigen. we komen daar aan met een groep, wa in holland dus blijkbaar een probleem is voor kleine cafe's/clubs.. maar omdat we belgen waren mochten we toch binnen, er was nog iemand geen 18 maar toch (we waren belgen) serieus overleg met die buitenwippers. echt zoiets maakt ge niet mee in belgie, vriendelijk onvoorstelbaar. na een paar uur moest luke draaien, en dat was echt op en top funk gewoon, soms is ie wat aan het scratchen enz. echt top notch. niet echt muziek waar ik gewoon naar zou luisteren maar om te feesten, en om al die meiden zien te dansen op zo'n muziek is wel vreed leutig, en nog iets, hollandse vrouwen zij echt wel sneller van aanpak zoals ze zeggen 
anyways leuke tijd gehad, en enkele leuke nummers herkend.
ik dacht black en white brothers met pump it up.
en nog een track, misschien kan iemand het id'en voor mij? een vrouw die zingt.. gotta keep on movin' movin', gotta keep on pushin' pushin', keeeep pushon', on... something something.. lalalala keeeep pushin' on ---> funky 
anyways. als iemand ooit da kans krijgt om het tegaan zien.. zeker doen.