Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > armin op tmf
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
emma
in the good life

Registered: Aug 2003
armin op tmf

ja, wou gewoon effe melden dat wij (belgen ) voor 1 keer geluk hebben hehe
vorige zaterdag was ik op 1 of ander feestje op een boot en draaide een zekere armin van buuren daar een set.

Nu bleek dat er een cameraploeg aanwezig was en ze hebben wa zitten filmen daar (nogal logisch eigenlijk) en het leukste van al was dat het de BELGISCHE tmf bleek te zijn !!!
als ik het goed begrepen heb gaat het dees weekend uitgezonden worden om 20.00u, weet alleen ni meer of het zaterdag of vrijdag was...

dus voor diegenen die intrested zijn zouk zo zeggen : zet je tv'tje nog eens op tmf dit weekend

btw mijn pix van da feestje zijn te vinden op http://tranceaddict.pooley.be/Emma/OceanDiva/

Old Post Apr-19-2004 19:21  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

bedankt voor de info!

zoals gewoonlijk zal ik dit vergeten

Old Post Apr-19-2004 19:30  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by TOR

zoals gewoonlijk zal ik dit vergeten

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Old Post Apr-19-2004 19:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001
Re: armin op tmf

quote:
Originally posted by emma
[quote]ja, wou gewoon effe melden dat wij (belgen ) voor 1 keer geluk hebben hehe
vorige zaterdag was ik op 1 of ander feestje op een boot en draaide een zekere armin van buuren daar een set.

Volgens mij was ik ook op dat ene bootfeestje

quote:
Nu bleek dat er een cameraploeg aanwezig was en ze hebben wa zitten filmen daar (nogal logisch eigenlijk) en het leukste van al was dat het de BELGISCHE tmf bleek te zijn !!!

als ik het goed begrepen heb gaat het dees weekend uitgezonden worden om 20.00u, weet alleen ni meer of het zaterdag of vrijdag was...

dus voor diegenen die intrested zijn zouk zo zeggen : zet je tv'tje nog eens op tmf dit weekend

Kan je het voor me opnemen op band? Op de 29e krijg je wel je centjes of een band terug

quote:

btw mijn pix van da feestje zijn te vinden op http://tranceaddict.pooley.be/Emma/OceanDiva/

Ik wist niet dat je deze foto van me had genomen, ik dacht alleen van ons tweetjes met halve hoofden erop

Anyway voor de andere BeTa's, hier ist moi:
http://tranceaddict.pooley.be/Emma/...va/DSC05674.JPG

Old Post Apr-19-2004 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

\o/ for freez !

Old Post Apr-19-2004 20:22  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

ff veradnert, Emma wou een album.
En hier staan de videos
http://tranceaddict.pooley.be/Emma/OceanDiva/Movies/

Old Post Apr-19-2004 21:32  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

vanavond om 20u!!

Old Post Apr-23-2004 16:51  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

SKIT

zeg iemand CAP da eens met een tv-in plz !!!

Old Post Apr-23-2004 17:01  Belgium
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

heel leuk!

iemand hem opgenomen? (men tv kaart doet het niet meer )

Old Post Apr-23-2004 18:29  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

superleuk interviewtje!

ik hhebbet opgenomen...

ma ze gaan het nog enkele keren heruitzenden denk ik => outsoon

Old Post Apr-23-2004 18:31  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Re: armin op tmf

quote:
Originally posted by emma

nogal logisch he, volgende week AiB en Armin main stage ze moeten het breezah volkje wat warm maken

edit: ik hou echt men hart vast voor volgende week

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Last edited by Eagle` on Apr-23-2004 at 18:56

Old Post Apr-23-2004 18:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

ik eigenlijk ook wel een beetje.

maar ik laat het niet aan mijn hart komen hoor, ik ga gewoon uit de bol

Old Post Apr-23-2004 19:00  Europe

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > armin op tmf
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive track to iD [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc Aurel - "The Sound Of Love (Marc Aurel Mix)" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:28.

Forum Rules: