Registered: May 2001
Wie moet ik zien op innercity?
Ik ga dus ook naar innercity,jawel, wat een feest wat een feest. Of jullie er blij mee zijn is wat anders, maar ik ga dus. Nu is techno niet echt mijn ding. Lekkere zware stampbasstechno wel en duitse techno, maar ja. Dus: welke dj's moet ik gaan bekijken als ik muziek wil horen die nog een beetje richting A: HARDSTYLE of B: HARDE TRANCE gaat? Zag een thread waarin stond dat james holden trancy draait, maar wie nog meer? Dank u vriendelijk, oooo intellectuele medehousers.
Nov-29-2001 15:51
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Ik zou iig zéker naar Marco V, mauro Picotto en Sven Vath gaan, en ik denk dat velen t met me eens zijn...
Nov-29-2001 16:21
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Atjazz weet de zaal ook altijd wel helmaal LOS te krijgen.
Nov-29-2001 17:08
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Wie je ook zeker niet mag missen: De geile CAMEL-vrouwtjes die de plattegrondjes uitdelen, zitten altijd hele lekkere tussen
Nov-29-2001 18:28
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
[stoned mode] Wie je moet zien?
Nikx MOET! Relax, maak er een leuk feestje van! [/stoned mode]
Registered: Jan 2001
als k jou was zou k iig de techno zaal ff checken......altijd lekka stampe.
en main stage mag je picotto en marco v. natuurlijk niet missen
grtz
yarnie
Nov-30-2001 00:00
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Ja nouja, het is wel moeilijk hoor.. er komen zoveel goede namen gewoon!
Maar goed, ik denk dat ik begin in de main bij X-press 2, daarna naar de techno-zaal verkas voor achtereenvolgens Dave Clarke, Terence Fixmer en Chris Liebing!!
Maar toch wil ik ook nog wel ff in de Progressive en Deep-House zaal kijken.. en heel misschien nog eventjes bij Mauro..
grrr, dr zijn gewoon teveel interessante namen!!