Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Spårlöst försvunnet
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Spårlöst försvunnet

Tjo!

Som alla vet finns det ju något hemligt universum, där alla pennor man nyss hade men inte längre hittar, befinner sig.

Jag skulle vilja uttöka detta universum till att numera även innefatta Fefferoniburkar och mattematik böcker.

Fall 1: 1,5 månad sen köpte jag en stoooor burk himmelska fefferoni. Öppnar burken och äter ett par stycken, nästa dag var den spårlöst försvunnen och har sen dess ej varit möjlig att hitta.

Fall 2: 1 vecka sedan köpte jag en matematik bok (kurs E). Jag hade precis hunnit ögna igenom den när jag dagen efter upptäcker att även den är spårlöst försvunnen.

Jag ska ha visning av min lägenhet idag så har tillbringat natten med att städa, och hade då förhoppningen att finna
x en jävla massa pennor
x en fefferoni burk med gamla fefferoni
x en ny matematikbok.

Jag hittade en "jävla massa pennor" kan jag berätta... men inget annat.

Antingen är detta universum större än vi tidigare trott som sagt, eller så sitter nån jekel någonstans och räknar matte och äter mina fefferoni.

Jag passar härmed även på att nominera denna tråden till "mest meninglös tråd 2004".

Old Post May-06-2004 05:55  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003
Re: Spårlöst försvunnet

quote:
Originally posted by sipowitz
Jag passar härmed även på att nominera denna tråden till "mest meninglös tråd 2004".

nänä, det har postats ännu värre & mer meningslösa trådar detta år, mest i cor & md, men jag vet inte om svenska delen

Old Post May-06-2004 08:48  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Jag svär det måste vara samma universum där alla udda strumpor försvinner!

Det konstiga är att det aldrig försvinner kompletta par utan bara den ena strumpan som går upp i rök.

Att universumet innefattar fefferoniburkar och matematikböcker också är upprörande men inte speciellt förvånande.

Damn you, tjuv-universum!!

http://www.di.fm

Old Post May-06-2004 09:10 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag svär det måste vara samma universum där alla udda strumpor försvinner!

Det konstiga är att det aldrig försvinner kompletta par utan bara den ena strumpan som går upp i rök.

Att universumet innefattar fefferoniburkar och matematikböcker också är upprörande men inte speciellt förvånande.

Damn you, tjuv-universum!!

har samma problem... förstår verkligen inte =/

Old Post May-06-2004 11:13  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003
Re: Spårlöst försvunnet

quote:
Originally posted by sipowitz
Antingen är detta universum större än vi tidigare trott som sagt, eller så sitter nån jekel någonstans och räknar matte och äter mina fefferoni.

http://www.hep.upenn.edu/~max/multiverse1.html

there is more than one

kanske befinner sig i nått parallelt universum nu

(hmm, jag är bara lite impad av den där teorin just nu )

Old Post May-06-2004 11:15  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

burken står endera läängst in i skafferiet eller så är den slängd

och matematikboken ligger endera under en säng eller soffa eller så är den i en väska i en garderob

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-06-2004 16:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001
Angry

mitt bankkort är spårlöst försvunnet sen en tid tillbaka Min teori är att det är små pysslingar som kommer och snor saker när man inte tittar... lovar Men, fett irriterande är det iaf, måste dra till banken om man ska ta ut stålar. Beställde ett nytt idag iaf..

KESO!

Old Post May-06-2004 17:18  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

det här med parallella universumar..

jag ger mig fan på att torktumlarna är porten till de paralella universumen ..

Jag har en torktumlare hemma hos mina föräldrar som ÄLSKAR strumpor (och eftersom jag är lite nyfiken så skruvade jag isär lite grejer och började leta)

hittade. .... INGET!

Old Post May-06-2004 17:46  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

Kort efter att jag postade tråden så började saker och ting röra sig,
jag blev kontaktad av en hemlig organisation som mot min tystnad kunde avslöja konfidentiella bilder på vart mina fefferoni och min mattebok befinner sig. Kidnapparna har enligt uppgift även lagt en unken doft av house och maskin rum efter sig.

Med risk för mitt eget liv så bifogar jag följande bil, kolla noga så ser ni något häpnadsväckande.

Dock så verkar det skumt, folket på bilden verkar ha jäkligt kul - och då kan det ju inte ha något med house att göra. För varför skulle en organisation med housetendenser kidnappa för att sen bortföra de till en trancefest?

Old Post May-06-2004 20:15  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jävlar .. de snortar fefferoni!!

Old Post May-06-2004 20:19  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sztation
tranceaddict

Registered: May 2004

jag har hört(!) att fefferoni även har en bra frekvenskurva som öronproppar.

Old Post May-06-2004 20:32  Sweden
Click Here to See the Profile for sztation Click here to Send sztation a Private Message Add sztation to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vart finns Saida när man som bäst behöver henne kan man ju undra Sipowitz...
ja jo hon är iof död men hon hade ju vart bra att kunna ringa upp vid tillfällen då man tappat bort lite skit...

Ärligt talat tror jag det är ett tecken mer från den andra
dimensionen som ledsnat på dina unkna gamla strumpor som ligger å skräpar å luktar babian... dom har helt enkelt
slängt dom åt dig och er andra för den delen så ni får omaka par så ni Måste köpa nya strumpor

För mig försvinner såklart en massa saker men jag anser att allt är
mitt eget fel då jag är både glömsk, klumpig & lat I confess

Old Post May-06-2004 21:02  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Spårlöst försvunnet
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNice progressive [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSuper8 - "Cre8" (Mirco de Govia Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:13.

Forum Rules: