|
Re: ahhhh
| quote: | Originally posted by Glorie
-weeeeeeeeeeeeee va bra och snäll du e Irish men jag hänger inte med riktigt. jag läste iofs inte noggrant den andra tråden om att skivbolagen var sura på dig för att du gjorde mixar? men så vitt jag fattade så skulle du ta bort mixarna från nätet och inte lägga ut fler? vad är det jag missar?
glad i hågen är jag i vart fall, eftersom vi får tillgång till din AT 12 ändå taaaaack så mycke
har lyssnat igenom den lite lätt och kan väl bara nämna att det e ett mycket fint låtval jag hade inte hört alla låtar..hade bara hört 3 eller nåt så de var en treeeeevlig upplevelse. känns som jag inte e up-to-date kanske.. hehe, vet iofs inte hur nya låtarna är.
MEN jag måste poängtera en sak...låten vid 14 min e riktigt bra (neee, får inte min cue att fungera som den ska ) och jag tror jag ska ge dig en stjärna i himlen som tog med Forever, en av mina favoritlåtar Just NU och sen den låten efter... Fusion! Alltså, jag hade hört den nånstans innan.. vet inte var bara.. kan ha varit på nån radio eller på nån fest! jag vet bara att jag har hört den förut, men inte vetat namnet på den. en riktig ID-låt för mig alltså! asbraaa ju weeee... sen den som spelas vid 33 minuter, jag vet inte vilken det e heller men den har jag också varit på jakt efter och alltså inte vetat namnet på. en mix i min smak alltså. det kanske e samma låt, vet inte.. hehe
mja, nu ska ja lyssna lite mer på mixen mums |
Kul att du gillade mixen Glorie! Tur att jag lyckades träffa in de där låtarna du tyckte om 
Jo, det där med skivbolaget som klagade. Jag har tagit bort alla mixar som innehåller låtar från något av deras bolag och dotterbolag (en heldel sådana) och jag kommer nog aldrig inkludera några av deras låtar i mina mixar igen. Dock har jag inte slutat ge ut mixar helt och hållet. Jag bara undivker de bolag som klagar hehe 
...se hur länge jag kan göra det..
http://www.di.fm
|