Close deze thread maar weer als jullie mij en jullie noorderburen kunnen helpen met deze vraag:
Wat is in Belgie de site van jullie 'kamer van koophandel' (de instantie waar je je bedrijf registreerd)...
Waarom deze vraag? Nou om te kijken wanneer Banshee worx werd opgericht officieel.. dit naar aanleiding van de banshee competitie
Volgens mij is het de 12e mei van 2003 .. want dat was een maandag.. 7 mei is het aangekondigt in de nieuwsbrief van bonzai. Het antwoord ligt tussen 9 en 15 mei.
Mijn nederige dank als Hollander
May-15-2004 18:05
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by TOR
heb wat op Google gezocht..
het persbericht over de relaunch werd vorig jaar op 7 mei de wereld in gestuurd, maar wanneer Banshee concreet is gestart is niet duidelijk
moeilijke vraag. wordt gokken..
idd
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
May-15-2004 18:07
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
hehe zalig wat ge met zo'n zoektochtje toch allemaal vindt hé... adressen van ydr, lolo,...
gelieve trouwens niet té veel door te zeggen... aangezien ge al nederlands moet kennen, is de kans groot dat de hoofdprijs naar iemand van ons zou kunnen gaan hé, ALS het niet te veel wordt doorgezegd