compleet gemaakt in Reason 2.5 en gemasterd in Soundforge 6.
De synth is géén patch maar homemade, je zal het er wel aan horen dat hij nog niet precies op punt staat.
greetz!
Apr-22-2004 15:15
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Listening...
Edit: I like it. Kan nog ni echt specifieke commentaar geven, maar het klinkt zeer goed.
Apr-22-2004 15:17
teknasia
a.k.a. Vylix
Registered: Jun 2001
thx SilentEagle!
off: van hasselt?
Apr-22-2004 15:23
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by teknasia
thx SilentEagle!
off: van hasselt?
Studeer in Diepenbeek, ja.
Toch een kleine commentaar: kvind het einde heel erg plots. Het lijkt wel alsof ge iets had van "Oeps, over drie seconden moet dat hier gedaan zijn".
Apr-22-2004 15:26
teknasia
a.k.a. Vylix
yupz, ben de track nog eens serieus onder handen aan het nemen. Volgende week upload ik de final version
Apr-22-2004 15:27
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Klinkt goed man! Propere basslijn en heel goede afwerking! De break is ook leuk, heel dromerig, maar die aanhoudende toon op de achtergrond (sorry, ben geen producer dus ik kan geen technische term geven) is een beetje te luid vind ik. En misschien kan je nog een dj-vriendelijke outro maken moest de plaat gereleased worden. Al bij al toch heel goed gedaan!
Eerst en vooral, dit is een beetje harder dan mijn gewoonlijke smaak, dus ik heb niet zo veel ervaring in deze soort harde-uplifting...
Die clap doet mij een beetje aan M.I.K.E. denken, maar niet zodanig veel dat ik zou zeggen dat je het gepikt hebt.
In de break is er een hele lange noot die mij eigenlijk ambeteeert, vooral dan door de vibratie in de klank.
Na de break (als de kick terug komt) gebeurt er naar mijn zin veel te veel ineen. Kan je niet die lead eerst nog een beetje opbouwen? Die piano vind ik ook te eenvoudig, misschien een paar variaties?
En het einde... zoiets is moeilijk mixen hoor...
De pret zit in de doos hoor, ge moet er hem juist nog helemaal uithalen vind ik. Maar zoals ik zei, dit is niet echt mijn soort ding.
Apr-22-2004 15:32
teknasia
a.k.a. Vylix
thx Jasperovitsj!
@ Pumaz:
Ja idd, dat is de vibratie van de saxpad die je in de break hoort. Het stoorde mij ook, dit ga ik in de final version zeker corrigeren! En ja de afbbouw vind ik ook een beetje te bruusk, hier wordt ook aan gewerkt!
thx
Apr-22-2004 15:37
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Pumaz
Die clap doet mij een beetje aan M.I.K.E. denken, maar niet zodanig veel dat ik zou zeggen dat je het gepikt hebt.
ik dacht net het zelfde.. wat niet slecht is natuurlijk, er zit weel power in Mike zijn claps vind ik.
ik verwachtte op dat moment eerlijk gezegd al hats.. ff later komt er een open hat bij, maar ik zou er ook wat closed hats en shakers aan toevoegen, geeft het nummer wat meer drive..
ik vind die vibrerende pad eigenlijk goed, geeft veel sfeer aan het nummer. klinkt wel niet meer zo mooi wanneer je de filter frequency volledig opengooit..
melodie vind ik erg geslaagd, zou ik wel een midi van willen om er wat mee te spelen..
goeie synths ook, er zit veel kracht achter..
dat einde is idd te abrupt. ik dacht dat ik aan de tweede break toe was, maar het nummer bleek al gedaan te zijn..
conclusie: goed werk. maar ik zou de opbouw naar de breakdown toe iets gevarieerder maken met wat meer percussie-elementen en effecten. en een langer einde.