|
| quote: | Originally posted by Sorrow
Grym skiva, btw.. Som allt från Euphonic. |
inte minst sorrow själv 
tracklisten e helt okej, motsvarar ju ungefär hur upliftingens topplista ser ut just nu 
har alltid vart en fan av ronskis produktioner/remixer, dom har alltid det där lilla extra 
ska bli intressant att se (på flera sätt ) om hans mixande också har det lilla extra. 
[edit]
och JA, jag gillar å missbruka smileys 
___________________
| quote: | Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave |
|