Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Köpes & Säljes
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
GyLLe
56K Modem User



Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
Köpes & Säljes

Tänkte skapa en liten Köp & Sälj marknad här på svenska forumet. Jag vet att det finns en annan köp & sälj tråd här på TA men tänkte att vi skulle ha en egen!!


___________________
One Nation TrancE Nation

Old Post Mar-01-2004 21:10  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User



Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.

Köpes:

Grafikkort med Tv-out i prisklass 50 - 150Kr


___________________
One Nation TrancE Nation

Old Post Mar-01-2004 21:13  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

Säljes:

En stycken biljett till kryssningen!

(Inte min Samma biljett som JayBee sålde i kryssningstråden, men jag blev ombedd att pusha på lite.)


___________________
man with no sig

Old Post Mar-01-2004 22:01 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by reveal
Säljes:

En stycken biljett till kryssningen!

(Inte min Samma biljett som JayBee sålde i kryssningstråden, men jag blev ombedd att pusha på lite.)


kanske är intresserad av den, frågan är om jag kommer obord som 18 år när det är 20 års åldersgräns ringde ju och beställde förut, och han i telefonen sa tydligen att det var hård leg kontroll ... något man ska tro på ?


___________________

KESO!

Old Post Mar-01-2004 22:18  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.



Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla

En styck Yamaha CS2x synth.


i perfekt skick, endast ägd av mig, 2.5år gammal...
ganska känd synth som hittas i väldigt många proffsstudios som mastersynth. har 2 ggr fått bästa utmärkelsen av Computer Music tidningen som bästa synth vad gäller pris/prestanda ratio.
allt som följde med när den köptes finns kvar.
ingår gör även ett väldigt bra midiinterface, M-audio Midisport Uno.

säljes pga jag kör helt mjukvarubaserat numera och det finns hårdvara som är bättre lämpat som controller för det.

nypris: 8000kr
nu: 4000kr inkl. midiinterfacet och synthställ.

bara att höra av sig om ni e intresserade


___________________

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se


Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Mar-01-2004 23:03  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you



Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden

Jag säljer ett par Sony MDR-V500 headphones. Som med många lurar av den modellen så är det lätt att den inte sitter åt ordenligt men det går lätt att ordna med en liten tejpbit (haha kanske låter som värsta skräpet men det är inte så farligt) PM:a om du e intresserad. Säljes pga köp av värstingen HD-25


___________________

Old Post Mar-02-2004 01:07  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj-ch
tranceaddict in training



Registered: Dec 2003
Location: Örebro
Drunk E670 JAMO HÖGTALARE OCH SAEX140 TECHNICS FÖRSTÄRKARE

Mycket fin och bra hifiutrustning. Har bara blivit flyttade en gång sedan inköpet. Manual och sladdar för både högtalarna och försärkaren följer med. Nypris för högtalarna 5800kr och försärkaren 2500kr. Säljs nu båda för 4500kr. För mer info om högtalarna följ länken. länken

Last edited by dj-ch on Mar-04-2004 at 19:24

Old Post Mar-04-2004 19:13  Sweden
Click Here to See the Profile for dj-ch Click here to Send dj-ch a Private Message Add dj-ch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict



Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden

köpes: Revolt - Dive Into Deep på Choo Choo Records
betalar bra :E


___________________
My new oldskool TRANCE mix!

Old Post Mar-04-2004 19:58  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location:

Utrustning till salu.. nu har det blivit så att jag inte kommer ha användning för min utrustning på 1-2 år.. jag ska jobba i kosovo..soldat alltså.. sen när jag kommer tebax börjar jag studera direkt.. därför ska jag nu sälja min utrustning.. kan börja med att säga att det ABSOLUT går att hitta billigare än mina.. men jag är pedant och har skött sakerna bättre än min egna *** jag har sålt hörlurarna och extra pickups.. även mixern det jag har kvar är 2st technics 1210 .. med stanton pickups osv.. de är kompletta..med slipmats o sånt .. har haft dubbla dammskydd i form utan deras egna och en duk som legat över när jag inte använt.. o engång i veckan har jag dammat av osv med en riktig skivspelare-puts =) priset för dessa är 5000kr st de har aldrig använts utanför mitt rum.. har även en mixer i rummet som jag köpte med skivspelarna..fast som jag ganska snabbt bytte ut mot en pinoeer djm 600.. den mixern är dock såld.. så mixern som finns kvar är en Numark DM3002X .. ska man spela ute så råder jag att köpa bättre mixer.. men funkar absolut perfekt för hemma-spelning.. har även en sony-förstärkare som får försvinna.. så priserna.. skivspelarna (kompletta med pickup med mera) 5000kr ... mixer dm3002x (använt max 20gånger) 2000kr.... sony förstärkare 2000kr .. 3 års garanti osv..

har även skivor..fast dessa säljer jag nog inte.. ska man köpa spelarna så kan jag tänka mig ge iväg skivorna för 30-50kr st.. beroende på hur många man ska ha.. intresserad.. let me know

Old Post May-25-2004 12:14 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Köpes & Säljes
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlz Help =) [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKamaya Painters - Wasteland (Chab's tribute to Bedrock remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:26.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!