|
HQ May, Report!
Kom net van HQ af,
line up was als volgt:
Lab 4
Lisa Lashes
Danny D
JP
X-Force
techno area: Montana
Darren Kay
Funk d void
Het volledige report en fotos komen nog maar 1 ding kan ik je alvast vertellen: wat was het vet zeg!!!!
Ik heb geen 1 slechte set gehoord maar vetste was gewoon Lab 4. Jezus dat knalde erop zeg. BAM BAM BAM BAM. Laatste nummer was denk 150-160 bpm misschien harder. Wat een sound! geen cheesy hardstyl beuqen maar beuHQen, met HQ van high quality!
En jah lisa lashes draaide echte dirty uk hardhouse! Voor de mensen die haar Extreme euphoria cds kennen--> ze draaide zeg maar styl zoals de laatste nummers op cd 2 en dat dan 2 uur lang DOING DOING DOING!!!
Verder was het weer lachen gieren brullen zoals het altijd is als ik met de mannen op stap ben.
Wat vet irritant was de terug weg met veel pinkpop publiek. Kijk ieder zijn eigen feestje maar verbaasd me niks dat die festivals niet meer lopen. Paar gasten in coupe die allemaal eigen instrumenten hadden meegenomen en ook elk gedeeltje van trein als trommel gebruikte. geef mij dan maar de ghettoblaster van partyhardy onder het genot van smirrinof of een grolsch/heineken i.p.v pinkpoppers van die 3 cent bier uit aldi of nog slechter. En dan heb ik het nog niet eens over hoeveel zooi zij meesjauwen. Ik d8 dat pinkpop 3 dagen was, nou het leek net of ze gingen verhuizen.