19/05/2004
Een primeur voor D4M! Yves vertelde ons dat hij samen met Ferry Corsten op 19/05 in discotheek Versuz te gast zal zijn. Een twee uur durende set met de typische YDR-stijl behoort tot de avond.
Ik hebber geen idee van of ik dan superdruk bezig ben met studeren, maar normaalgezien zou dat wel het geval zijn. Ik neem het in elk geval in overweging... voor Ferry althans, YDR interesseert me voor geen meter
Originally posted by Wildfir3
YDR interesseert me voor geen meter
hehe
qua techniek is hij nog steeds de beste Belgische DJ volgens mij..
maar hij draait ook iets te hard voor mij.
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Mar-12-2004 21:50
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Location: La La Land
quote:
Originally posted by TOR
qua techniek is hij nog steeds de beste Belgische DJ volgens mij..
misschien de beste BEKENDE belgische Dj, en dan zou ik het nog niet echt weten, aangezien ik belgische dj's eigenlijk totaal niet volg, zeker niet qua techniek
heb yves nu 2 maal horen draaien het laatste jaar en kvond hem toch verre van slecht. Vooral op de afterparty van de city parade in flanders expo kon hij mij bekoren.
whiiii das pas goe nieuws om de dag mee te beginne!!! 19 mei??? dan zit ik waarschijnlijk volle bak aant studeren, maar ja voor ferry maak ik wel een uitzondering! kan al nie wachten! hopelijk zal het weer nie zo druk zijn als de 5de dec want vond die avond ook nie echt aangenaam hoor!
yes volgende maand ook al ferry in maastricht!
___________________
I keep the pain of a broken soul ...