טוב חבר'ה זה לא בדיוק קרב או משהו אלה באטל נחמד וקטן על פידבקים ששם האתר dJmixes2k.com בעקבות התגובות על הסט של טיאסטו
האתר יעלה בעוד כמה ימים סט של 3 שעות של ארמין המלך
לא יודע מה איתכם אני הולך להצביע לארמין ולהציף בתגובות
___________________
May-28-2004 11:47
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
ובכלל, מי לדעתכם יותר טוב?
___________________
May-28-2004 11:54
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by yaman
ובכלל, מי לדעתכם יותר טוב?
ARMIN
ללא שמץ של ספק!!!
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
May-28-2004 12:00
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
לדעתי, גם בתיקלוט וגם ביצירה טיאסטו לוקח..
אבל זאת דעתי
*avoids flaming from taltul*
May-28-2004 12:00
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
quote:
Originally posted by yaman
ובכלל, מי לדעתכם יותר טוב?
לפי דעתי שאלה מיותרת ארמין לוקח בגדול הוא גם יקח את
dj mixmag
טייסטו כבר מזמן ירד ממס'1 זה שהוא נשאר לפי הטבלאות זה בגלל יחצנות,פרסום ואנשי ציבור מה כבר שלא בטוח שטייסטו בכלל עשה את רוב הטראקים באלבום האחרון שלו... אם יצא לכם קצת לקרוא ב
music disscusion
___________________
vandict
May-28-2004 12:03
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
אני בהחלט בעד ארמין
אם לאמר את האמת אני לא מת על אף אחד מהם בתור יוצרים(אבל העדפה מסוימת לטייסטו)אבל כתקליטן אני בלי שום ספק מעדיף את ארמין,שאני אוהב את הסגנון שלו שמשלב פרוגרסיב האוס עם ווקאל טראנס ואפליפטינג,ולא את טייסטו שהולך יותר לכיוון של ההארד והטכנו.גם לדעתי לארמין יש יכולות תיקלוט יותר גבוהות. טייסטו יפול השנה בדרוג זה בטוח ואני מקווה שארמין יהיה זה שיתפוס את המקום שלו בראש
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
May-28-2004 12:29
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
לדעתי שניהם טובים אבל:
טייסטו:
תקליטן בעל יכולות מיקסוס ויצירה מצוינות אבל מתעסק בעיקר בייחצון של עצמו...
ארמין:
כמו טייסטו, בעל יכולות ומשקיע בקידום אמנים חדשים.
אני בעד ארמין !
May-28-2004 13:14
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
ללא ספק..
ארמין
May-28-2004 13:27
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
ARMIN
ברור כאילו
May-28-2004 13:37
electrohit
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Location: Ramat-Gan
...
ברור שארמין...
לא רואה אותו בכלל...
טיאסטו כבר מזמן לא מקום 1
May-28-2004 13:53
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
ברור שארמין...
לא רואה אותו בכלל...
טיאסטו כבר מזמן לא מקום 1