___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Jun-01-2004 12:31
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
ישן אש...
ראיתי את זה ביומיים האחרונים מאה פעם
לא ידוע למה כל שנה בתקופה כלשהי נזכרים בזה...
דוחה רצח ד"א...
אל תאכלו לפני שאתם רואים את זה...
Jun-01-2004 13:53
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
אלוהים יישמור
___________________
Jun-01-2004 13:55
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
___________________
Jun-01-2004 14:10
Black-Dragon
BlackDragon-Music.com
Registered: May 2003
Location: IL
quote:
Originally posted by eXeTik
וואו איזה מפחיד.... צמרמורותתת
זה אייקון חדש?
___________________
Jun-01-2004 14:22
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
זה באמת ממש מפחיד...
אני ממש מפחד לנסוע אני לא צוחק
גם האוטו\גרוטאה שלי אין בו את כל המנגונים האלה כמו
ABS
וקריות אוויר
ומצד שני הוא אוטו טנק כזה אם אני נתקע במישהו יכול לקרות לו מה שקרה לזאתי בלינק
ביום שבת למשל חבר שלי שתה איזה חצי בירה
וידע שזזים מהר,
ובכל זאת שתה ואמרתי לו שזה לא בסדר, אבל הוא נהג לבית שלו בכל זאת,
אולי הייתי צריך ממש להתעצבן עליו או משהו
בלעעעע
אנשים פשוט לא שמים זין זה כל כך מגעיל
לא קולטים שהם לא מסכנים רק את עצמם.
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Jun-01-2004 18:13
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
באמת תמונות קשות
אבל זה לא חדש ראיתי את זה כבר נראה לי שפירסמו את זה אפילו פה בפורום
___________________
vandict
Jun-01-2004 22:03
Mr. Perfect
tranceaddict in training
Registered: Nov 2003
Location: ramat-gan
יא רבאק.... איזה חיים.......... זה יותר גרוע ממוות מה שקרה לה...
מסכנה.... ))))))))))))))))))))))): כבר עדיף למות מאשר לחיות ככה...
Jun-02-2004 07:12
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
לא לבעלי לב חלש...
אשכרה תוך כדיי הסתכלות הזלתי דמעות..
בעיקר כי אני מכירה מישהו שעכשיו נהרג בתאונת דרכים
הם היו כבר 5 דקות מהבית.. והנהג איבד שליטה ונתקעו בעמוד
הם ניצלו במכונית שעלתה באש..
זה היה בדרך הביתה ממסיבה ביום שישי, בשבת לפנות בוקר, לפני שבוע וחצי.
זה היה בעיתון עמוד ראשי...
לא לבעלי לב חלש...
אשכרה תוך כדיי הסתכלות הזלתי דמעות..
בעיקר כי אני מכירה מישהו שעכשיו נהרג בתאונת דרכים
הם היו כבר 5 דקות מהבית.. והנהג איבד שליטה ונתקעו בעמוד
הם ניצלו במכונית שעלתה באש..
זה היה בדרך הביתה ממסיבה ביום שישי, בשבת לפנות בוקר, לפני שבוע וחצי.
זה היה בעיתון עמוד ראשי...
נורא
את מתכוונת לתאונה עם הבחורה הזאת שלא היה לה רשיון והיא איבדה שליטה על המכונית ונכנסה בעמוד חשמל
?