Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Hvor kjøpe vinyler?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ziddy
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004
Hvor kjøpe vinyler?

Jeg har kjøpt noen vinyler i Oslo også har jeg kjøpt noen i tønsberg (utvalget suuger), noen i utlandet og noen på internett (only-djs.com, shop.paulvandyk.de. afterglow-records.de, psyshop.com ++)

..så hvor kjøper dere vinyler hen? noen gode råd å komme med (hvor billig o.l)?

Xnation Events : : FloorControl : : Discogs Profile : : Podcast : : Psychedelic, house and trance

Old Post Jun-10-2004 19:29  Norway
Click Here to See the Profile for ziddy Click here to Send ziddy a Private Message Visit ziddy's homepage! Add ziddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alieu
Supreme tranceaddict

Hvor i tønsberg er det du får kjøpt det??

The Knife
Trentemøller

Last edited by alieu on Jun-10-2004 at 20:08

Old Post Jun-10-2004 19:51  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

De jeg har bestilt fra før er:

- www.only-djs.com <--veldig bra utvalg og ganske rask levering.
- www.chemical-records.co.uk <--har promoavtaler med en del labels så det er en del upfront materiale der, men tok faen meg en måned og få vinylene forrige gang jeg bestilte, pluss jeg måtte betale toll når de kom til Norge.
- www.tuneinn.com <--var ganske bra før, har ikke sjekket den ut på en stund.

Andre butikker (som jeg ikke har bestilt fra) som er verdt å nevne er:

- www.dancegrooves.com <--får inn det meste og har lave priser.
- http://shop.hooj.com <--her får du din daglige dose med progressive house og trance.
- www.buythatrecord.com <--ser ut som de har en del.
- www.promo-records-ltd.co.uk <--ser ut som de har en del.
- www.htfr.com <--vet at mange har hatt problemer med denne, så det er vel anbefalt og holde seg borte.

Old Post Jun-10-2004 20:09  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moore
photograph

Registered: Sep 2003

quote:

- www.tuneinn.com <--var ganske bra før, har ikke sjekket den ut på en stund.

De er fortsatt dødsbra på prog!

Old Post Jun-10-2004 20:18 
Click Here to See the Profile for moore Click here to Send moore a Private Message Add moore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ziddy
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by alieu
Hvor i tønsberg er det du får kjøpt det??

musikkverket. Ligger rett utenfor farmanstredet.. veldig dårlig utvalg (etter min mening). Tar år før de får inn nye varer..

Xnation Events : : FloorControl : : Discogs Profile : : Podcast : : Psychedelic, house and trance

Old Post Jun-10-2004 20:19  Norway
Click Here to See the Profile for ziddy Click here to Send ziddy a Private Message Visit ziddy's homepage! Add ziddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
noonboy
Undead tranceaddict

Registered: May 2002

I oslo: Filter, Tribal Trax, Tiger, Big Dipper, og forhåpentligvis snart 1001watt hvis de kommer igang i dette årtusen

Old Post Jun-10-2004 20:36  Norway
Click Here to See the Profile for noonboy Click here to Send noonboy a Private Message Visit noonboy's homepage! Add noonboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moore
photograph

Tribal Traxx har ikke akuratt kremen på kaka, men.. NOE bra har de kanskje inne avogtil. Jeg foretrekker og anbefaler å bestille fra internett, Chemical-records, tuneinn eller dancegrooves.

Old Post Jun-10-2004 20:56 
Click Here to See the Profile for moore Click here to Send moore a Private Message Add moore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sjodalf
Mr. Lines

Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..

quote:
Originally posted by noonboy
I oslo: Filter, Tribal Trax, Tiger, Big Dipper, og forhåpentligvis snart 1001watt hvis de kommer igang i dette årtusen

Filter har forbedra utvalget sitt i det siste ser det ut til.
fant bl.annet. 'Ficta - Eli' der veldig tidlig.

Men skal du ha upfront stuff må du seff. ut på nettet å shoppe.

quote:
Originally posted by DJ_Audun
- www.chemical-records.co.uk <--har promoavtaler med en del labels så det er en del upfront materiale der, men tok faen meg en måned og få vinylene forrige gang jeg bestilte, pluss jeg måtte betale toll når de kom til Norge.

Dette er den stygge tollen som bremser ned leveringa. handler du for under 200,- er chemical en av de kjappeste på levering! og sinnsykt billig shipping priser har de også.

Old Post Jun-11-2004 06:42  Norway
Click Here to See the Profile for Sjodalf Click here to Send Sjodalf a Private Message Visit Sjodalf's homepage! Add Sjodalf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moore
photograph

Ja, som Sjodalf sier, pass på at du bestiller for under 200. Da får du som regel 2-3 plater. Skal du ha 8 plater, del det opp i tre bestillinger, det blir billigere uansett..

Old Post Jun-11-2004 09:31 
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

Bestilite plater for noe rundt 1200 kroner forrige gang. Da måtte jeg slenge ut 500 kroner i toll. Jævlig irriterene at tollsystemet skal gjelde på ting som vinyler. Det er jo nesten umulig å få tak i det i Norge. Skal huske på å bestille færre neste gang og heller dele det opp i flere bestillinger.

Old Post Jun-11-2004 11:37  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ziddy
Supreme tranceaddict

Jeg bestillte 5 vinyler fra only-djs.com for ca. 3 uker siden. Jeg har ennå ikke mottatt vinylene og det virker som Rapid Air Express har drit seg litt ut. Jeg har sendt flere mail og spurt om hva som foregår og de jobber visst med saken..

Visse forresten ikke at man måtte betale toll for vinyler. Nå har jeg bare bestillt 1, 2 og 3 av gangen før da..

Old Post Jun-11-2004 14:05  Norway
Mista
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2002

Rapid air er teit. Var på døra her 3 ganger (da jeg ikke var tilstede) og truet med å sende pakka tilbake uten selv å ha gitt klar beskjed om at de hadde vært her. Kjipt at Airbourne Express ikke finnes lenger. Kunne jo bestille 10-12 vinyler fra dancegrooves og only-djs uten å måtte betale toll...

Old Post Jun-11-2004 17:11  Norway
Click Here to See the Profile for Mista Click here to Send Mista a Private Message Visit Mista's homepage! Add Mista to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Hvor kjøpe vinyler?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno track ID7 [2009] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ I.C.O.N. - "Voco me" (Flim Flam remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:28.

Forum Rules: