|
רוצה להמליץ על צלצולים מגניסים לפלאפון
יש לי מכשיר נוקיה 6100
ויש מספר רינגטונים מאוד מאוד מומלצים :
P .diddy - bad boys 4 life
snoop dogg - lay low
lil jon - get low
usher- yeah
dr dre- forgot about dre
outkast - the whole world
nina sky - move ya body
50 cent - pimp
50 cent - if i cant
d12 - my band
dmx - x gonna give it to you
warran g - regulate
outkast - hey ya
אלו לא סתם רינגטונים אלו רינגטונים שנשמעים בנזונה על הטלפון
ניתן להוריד את כולם בחינם מהאתר :
http://www.polyphonicringtones.com/wap
מחכה לשמוע המלצות שלכם
|