Integrate - 5 juni 2004
25 pleuro - Het Paard van Troje - Den haag www.musikatremenda.nl
Lineup: Heiko Laux, Technasia, Dave Miller, Benny Rodrigues
Bart Skills, Makcim en MC Zoe Xenia
Wie gaan d'r?
Ik ga wel eventjes kijken zeer waarschijnlijk.
BasD ga je mee?
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-16-2004 15:18
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Ligt het aan mij of proberen de clubs nogal gebruik te maken van de toenemende populariteit van kleine feesten? 25 euro....das omgerekend 55 piek (ja ik reken nog steeds terug ). Ik heb het idee dat kleine feesten over het algemeen steeds duurder worden.
Originally posted by TranceFool
Ligt het aan mij of proberen de clubs nogal gebruik te maken van de toenemende populariteit van kleine feesten? 25 euro....das omgerekend 55 piek (ja ik reken nog steeds terug ). Ik heb het idee dat kleine feesten over het algemeen steeds duurder worden.
Trouwens wel een erg leuke line-up hoor!
Mjah, best veel geld inderdaad, ik heb er niet zo bij na gedacht. 25 euro aan de deur was het overigens, 20 in de vvk.
Maarja, het lijkt er wel op ja dat het duurder wordt. Vroegah kostte een groot feest netzoveel geld. Apart...
Ben benieuwd hoe Benny trouwens draait deze avond, of hij 'harder' draait dan normaal.
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-16-2004 17:31
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mjah, best veel geld inderdaad, ik heb er niet zo bij na gedacht. 25 euro aan de deur was het overigens, 20 in de vvk.
Maarja, het lijkt er wel op ja dat het duurder wordt. Vroegah kostte een groot feest netzoveel geld. Apart...
Ben benieuwd hoe Benny trouwens draait deze avond, of hij 'harder' draait dan normaal.
20 in de vvk is ook nog altijd 23 a 23.50 in de vvw incl. fee. De fees van de vvk-adressen zijn tegenwoordig ook schandalig hoog per kaartje.
Maar heb verders geen plannen naar dit feessie te gaan.
___________________
Down-Under was da bomb
May-17-2004 05:04
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Re: Integrate - 5 juni - Paard van Troje - Den Haag
quote:
Originally posted by SnuggLe
BasD ga je mee?
Klinkt wel aardig maar ik denk het niet. Bart Skils en Heiko Laux zie ik met Awakenings wel, de rest boeit me niet. En Benny Rodrigues al helemaal niet.
Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... Zou mooi zijn!!!!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-05-2004 15:59
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... Zou mooi zijn!!!!
Sjah...geruchten eh...
Jun-05-2004 18:23
xxl
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location:
quote:
Originally posted by SnuggLe
Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... Zou mooi zijn!!!!
Mocht dit gerucht waaro zijn, wipneus ik gelijk ff langs.. Volgende integrate Way Out West!!
Jun-05-2004 19:16
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
D'r hingen wel posters van Integrate op Strike One dus het zou me niet verbazen als die 2 een dealtje gesloten hebben!
___________________
Progressive
Hard = goed
Jun-05-2004 23:04
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik kom niet, moest nog mensen terug brengen naar utrecht en dan was het geen doen om weer naar den haag te reiden
als sven vath wel komt dan baal ik echt als een stekker dat ik niet door ben gegaan!
___________________
Ga eens dood!
Jun-05-2004 23:56
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by xxl
Mocht dit gerucht waaro zijn, wipneus ik gelijk ff langs.. Volgende integrate Way Out West!!
Eh.. Way out West op Integrate? Lees je eigen post even na, wil je ?
Maareh: het was VET!
Een paar foto's (met nieuwe cam) en verslag komt nog!
___________________
"Life is all about choices & respect"