Mindblast - The First Dimension @ Daily's
2003-02-26 22-05
DJ's:
FLOOR ONE (psytrance)
- Gen.6
- Tege
- Kenneth
FLOOR TWO (hardtrance/techno)
- Chris Ionel
- Slim Jim
- Craig T
Pris: 80kr i dörren
Ålder: 18
Feb-10-2003 19:40
NordLight
Trance Daddy
Registered: May 2001
Location: Stockholm
Gaby - vår ordningsman på TA. Nice att du håller koll på allt åt oss. Tack!
Greetz
NordLight
___________________
Feb-10-2003 20:52
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
tsssss, kvinna annars
festen ser bra ut, återigen synd att man inte bor i sthlm
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-10-2003 21:43
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Nån som ska dit?
Feb-23-2003 21:42
Kraith
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Stockholm
Japp!
___________________
Fook 'em...
Feb-24-2003 13:51
Singularity
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
Hm...jobbigt med sådanna där saker som är mitt i veckorna när man ska upp till arbeter dagen efter. Man blir så seg å konstig om man inte får sova
Får se vad som händer...beror lite på vad WhiteRussian säger. Tror iof han kommer påpeka att han börjar 06:30 dagen efter
Feb-24-2003 14:28
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Som sagt, lite jobbigt att gå om man ska upp tidigt dagen efter.
Hoppas man kanske börjar sent dagen efter, möjligt att man går annars.
Feb-24-2003 14:34
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
jag råka somna 22!!
Nån som var där??
Feb-27-2003 10:40
Kraith
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Stockholm
Det var en jäkla massa folk! Trodde inte så många skulle dyka upp på en onsdag! En bra fest, trevlig inredning och bra musik. Hard/prog trance på övervåningen och psy därnere.
___________________
Fook 'em...
Feb-27-2003 15:32
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
hur va Gen 6 bakom spelarna....har velat se henne länge men aldrig fått tillfälle
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-27-2003 15:41
Kraith
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Stockholm
Jag har sett henne tre gånger har jag för mig, och hon kör ibland bra, ibland lite för monotont för min smak, men alltid hårt. Mixning brukar jag inte bry mig så mycket om, förutom om det är katastrofalt men det var det inte.
___________________
Fook 'em...
Feb-28-2003 01:49
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
har sett henne två gånger, båda gångerna har det varit riktigt bra ös, inget fel på mixningen heller