Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj's @ Beta-party
Hoe beslissen we wie er mag draaien?
You do not have permission to vote on this poll.
Een demo-systeem met jury die niet gaat spelen 14 56.00%
Iedereen mag spelen, al komen er misschien ruzies 7 28.00%
Andere (specifieer) 4 16.00%
Total: 25 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003
Dj's @ Beta-party

We moeten dus beslissen wie mag komen spelen op de bbq/party. Hoe doen we dit? Daarmee een poll...
Hoeveel mensen willen eigenlijk spelen? Zeg het hier als je vind dat je goed genoeg bent (kwestie van een idee te krijgen).
Doordat er misschien wel velen gaan willen spelen stel ik voor om enkel de actieve users van dit forum te mogen laten draaien (beta's + eieregooie en freezel).
Het best is dat er een beetje variatie in de muziek is vind ik, dus stel ik voor dat iedereen doet wat hij/zij (?) wil, of gaat iemand daar niet mee akkoord?
Anyway, deze thread is uitsluitend voor deze doeleinden, no hijacking please.

Old Post Jun-13-2004 23:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Eerst en vooral denk ik dat "laat iedereen maar draaien" voor problemen gaat zorgen, want wie draait wanneer, hoe lang draait elke Dj, "ik wou die plaat spelen", "mag ik nog een kwartierke langer",...enfin, you catch my drift.
Ik weet ook nog niet wanneer we juist beginnen en tot hoe laat we mogen spelen, maar stel dat we toch zeker 8uur effectief draaitijd hebben, dan kunnen we 8 Dj's elk een uur geven, toch genoeg om iets fatsoenlijk te doen zonder je te moeten forceren om toch maar een paar plaatjes binnen de tijd te draaien.
Een demo-systeem zou wel beter zijn in dat geval, maar ik weet niet of het zo'n goed plan is op zo'n korte tijd. Het zijn examens, dus niet iedereen kan de komende dagen al een demo opnemen en insturen, en tegen dat ze allemaal binnen zijn en beluisterd, daar kruipt wel wat tijd in, trust me I know!

Maar bon, we zien wel wat iedereen ervan vindt! Ik stel me in ieder geval zeker kandidaat om te draaien! Het liefste zou ik wat progressive willen draaien (of zelfs mcprog om het toch ietwat toegangkelijk te houden ), maar langs de andere kant heb ik ook wel zin om nog eens een uurtje vette uplifting te draaien! Das al lang geleden, en dat zal die avond ook het meeste geapprecieerd worden...

EDIT: of ik goed genoeg ben is natuurlijk een andere vraag. Het enige concrete wat ik kan zeggen is dat ik aan 3 dj-contests heb meegedaan, en telkens in de halve finale ben geraakt. Eén contest ben ik zelfs tot in de finale geraakt (met trance nota bene), en ben ik uiteindelijk 4de geworden van 200 deelnemers, dat is het enige wat in mijn voordeel pleit.

Old Post Jun-13-2004 23:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Als er iemand mij kan vertellen hoeveel mensen er ongeveer gaan draaien dan kan ik veel makkelijk beslissen op wat ik ga voten en/of ik misschien een andere systeem naar voren kan brengen.

Old Post Jun-13-2004 23:32  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Als er iemand mij kan vertellen hoeveel mensen er ongeveer gaan draaien

Dat weten we dus niet, voor het moment alleen Jasper
Willen jullie ook de poll gebruiken aub?

Old Post Jun-13-2004 23:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Euhm, dat hangt er vanaf hoe lang we effectief draaitijd hebben in dat zaaltje, en ook hoe lang we elke Dj gaan laten spelen. Stel dat we 8u kunnen spelen zullen we ofwel 8dj's een uur kunnen laten spelen, of 16 dj's een half uur. Een half uur vind ik persoonlijk wel wat kort, dan kan je maar 5 of 6 plaatjes spelen en dan nog is het snel-snel...

Old Post Jun-13-2004 23:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Met 4 à 5 iedereen
Met 5 à 7 een strikt beurtrol systeem of gewoon lekker een DJ contest houden ja

Old Post Jun-13-2004 23:59  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

Als de Nederlanders een mixing contest hebben, moeten wij het maar beter doen met ineens een live mixing contest.

Ikzelf doe zeker niet mee, maar ik ga wel aandachtig kijken en bijleren. Hopelijk gaat dat al springend/prog-headnodding.

Er moet sowieso een beetje structuur in zitten, en 45min per dj lijkt me een minimum.

Old Post Jun-14-2004 00:06  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

quote:
Originally posted by SilentEagle
Er moet sowieso een beetje structuur in zitten, en 45min per dj lijkt me een minimum

Volledig akkoord, en dat is een van de voordelen van een demo.
Anders leg ik uit waarom ik demo's de beste oplossing vind:

1: de stijl van elke (mogelijke) dj kennen en een beetje kunnen bepalen wie wanneer speelt
2: de wet van de sterkste, je moet soms hard zijn in het leven en om een geslaagde party te hebben is het beter om te weten dat er iemand geen trainwrecks zal maken dan ergens in je achterhoofd te twijfelen aan de kwaliteiten van iemand

Ik wil nu niet te streng lijken maar ik ben voor zo'n dingen verantwoordelijk in onze jeugdhuis en krijg elke week wel een paar cd's in mijn vakje (ja ik heb er zelfs een vakje voor )
Als iemand zich stoort aan het feit dat ik hierover een beetje de touwtjes in handen heb genomen zeg het dan meteen aub
Als je het goed vind dat er iemand naar voor stapt mag je dat ook zeggen

Ik weet dat er niet zoveel tijd is om een demo te maken maar ik persoonlijk zou niet weten hoe we het anders moeten doen
Als de populariteit van deze manier van beslissen stand houdt zal ik persoonlijk wel een van de juryleden zijn (anderen mogen zich hier aanmelden). Ik heb maar 2 examens te gaan en heb dus alle tijd.

Old Post Jun-14-2004 00:45  Belgium
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

Zelf draaien waag ik me nog niet aan op de eerste editie, maar ik kan wel trainwrecks tellen in een mix, as ge daar nog iemand voor nodig hebt.

Doe maar, Pumaz (en Jasper). As ge iets doet dat enorm tegensteekt zult ge het wel horen.

Old Post Jun-14-2004 00:48  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Jack makes a lot of sense...

Old Post Jun-14-2004 00:50  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by SilentEagle
maar ik kan wel trainwrecks tellen in een mix, as ge daar nog iemand voor nodig hebt.

En per trainwreck geeft de Dj in kwestie een rondje!

Hmm, misschien niet zo'n goed plan als ik zelf zou draaien...

Old Post Jun-14-2004 00:56  Belgium
Jakhira
Ridiculously meticulous

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jack makes a lot of sense...

I try
Het is gewoon een kwestie van 'ik heb het ergste al meegemaakt en zal mijn best doen zodat het hier niet gebeurd.'

Old Post Jun-14-2004 01:00  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj's @ Beta-party
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Stadium, Jakarta. #1 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTerra Firma - "The Adventures Of..." [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:43.

Forum Rules: