למי יש כבר חשבון.....
ומה אתם מתכוונים לעשות עם הג'יגה איכסון הזה
זה הולך להיות ענק..........
Last edited by YoraY on Jun-24-2004 at 04:55
Jun-24-2004 04:46
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
דבר ראשון כל אחד מאיתנו יהיה רשאי לפתוח כמה תיבות שבא לו
אני חשבתי על רעיון נחמד לגבי התקליטנים שפה
זה יכול להיות אחלה מחסן בשביל לגבות את הדיסקים הצרובים במידה ויהרסו\יגנבו... שתמיד תוכלו לשחזר דברים..
Jun-24-2004 04:51
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
איך הצלחת לקבל חשבון?
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Jun-24-2004 05:52
ADiSH
I am A Banana.
Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel
quote:
Originally posted by Flotser
איך הצלחת לקבל חשבון?
איך באמת?
האמת שאני לא צריך את זה כי יש לי אי מייל בלי הגבלה..
___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.
Jun-24-2004 06:00
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
אני לא יודע למה אתם מתפעלים חבר'ה...
לפני חודשיים ככה
SPYMAC.COM
כבר פתח שירות דומה וכבר יש לי שם חשבון מזמן...
גם אותו 1 גיגה...
אבל להגיד לכם את האמת התלהבות הסתיימה ממש יום יומיים אחרי שעשיתי את החשבון פשוט אין לי מושג מה אני עושה עם זה...
הרי גם ככה אי אפשר לעשות שיתוף של איזה קובץ שנמצא בתוך התיבה כדי שאנשים יורידו אותו...
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-24-2004 07:13
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
לא מאמין שגם פה יש את זה :X
ובשביל לקבל חשבון, אתם צריכים לקבל הזמנה ממישהו שיש לו כבר חשבון או משו כזה...לא זוכר בדיוק..
Jun-24-2004 09:11
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לא מאמין שגם פה יש את זה :X
ובשביל לקבל חשבון, אתם צריכים לקבל הזמנה ממישהו שיש לו כבר חשבון או משו כזה...לא זוכר בדיוק..
עזוב אחי...כנס ל
SPYMAC.COM
תוך כמה דקות ישך חשבון בלי שום בעיה או תנאים מגבילים...
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-24-2004 09:35
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by taltul
עזוב אחי...כנס ל
SPYMAC.COM
תוך כמה דקות ישך חשבון בלי שום בעיה או תנאים מגבילים...
אבל כל ההתלהבות בגוגל זה לא בגלל האחד ג'יגה
אלא פשוט בגלל שזה
google
אין לי מושג כמה אנשים משתמשים היום בגוגל בשביל לחפש אבל אני בטוח שהרוב,
זה חברה שמאוד אוהבים אותה,
שבינתיים לא איכזבה ורק הפתיעה,
אז מקווים שהשרות מייל יהיה גם משהו בסגנון.
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Jun-24-2004 11:58
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
עוד מעט גם וואלה! תיפתח כזה שירות
ויש באתר של מעריב אפשרות לפתוח אלבום תמונות של 500 מגה מה שאומר שאפשר לשנות את הסיומת של הקובץ לסיומת של תמונה וכך להעולות הכול ולתת לינק.
תמיד תחשדו בחרא הזה,אני בטוח שהם מוחקים דברים אחרי כמה זמן,הם לא באמת יתנו לכם להשאיר נגיד איזה סרט מעל לשבוע על השרתים שלהם...
Jun-24-2004 12:03
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
quote:
Originally posted by Viber
עוד מעט גם וואלה! תיפתח כזה שירות
ויש באתר של מעריב אפשרות לפתוח אלבום תמונות של 500 מגה מה שאומר שאפשר לשנות את הסיומת של הקובץ לסיומת של תמונה וכך להעולות הכול ולתת לינק.
תמיד תחשדו בחרא הזה,אני בטוח שהם מוחקים דברים אחרי כמה זמן,הם לא באמת יתנו לכם להשאיר נגיד איזה סרט מעל לשבוע על השרתים שלהם...
צריך לבדוק את זה באמת...
יכול להיות באמת שהם כבר בנו תמערכת שתבצע מחיקה לקובץ שמעל 680 מגה + סיומת
avi
בקשר לשיתוף...
דבר ראשון אפשר לפתוח תייבת מייל מיוחדת לחברים בלבד ולשתף את החברים
(כי אם זה לא חברים לוקחים תסיסמא ומזיינים אותך...)
וגם יש את האפשרות של לעלות ואז לשלוח לכל מי שרוצה
Jun-24-2004 12:19
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by YoraY
צריך לבדוק את זה באמת...
יכול להיות באמת שהם כבר בנו תמערכת שתבצע מחיקה לקובץ שמעל 680 מגה + סיומת
avi
בקשר לשיתוף...
דבר ראשון אפשר לפתוח תייבת מייל מיוחדת לחברים בלבד ולשתף את החברים
(כי אם זה לא חברים לוקחים תסיסמא ומזיינים אותך...)
וגם יש את האפשרות של לעלות ואז לשלוח לכל מי שרוצה
זה מה שרציתי לעשות בספיימק.קום ....
יאללה הגיע זמן חבר'ה!!!!
נגיד נפתח כמה חשבונות כמו
ilta01
ilta02
ilta03
ilta04
ilta05......
עם אותה סיסמא...
כל אחד 1 גיגה!!!!!
זה מטורף!!!
כמה קבצים אפשר יהיה לשתף!!!!
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-24-2004 12:25
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
נו בנתיים זה לא עובד:
How do I sign up? When can I get a Gmail account?
We're currently only offering Gmail as part of a preview release and limited test. We don't have details on when Gmail will be made more widely available, as that depends in part on the results of the test. If you're interested in receiving updates on Gmail, submit your email address using the form at the bottom of this page. And you can check out a sneak peek of Gmail here.
אז אני אחשוב על ספיימק!!!
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit