Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > DCHub: Offline Please Read News!
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Unhappy DCHub: Offline Please Read News!

le hub d'essentialsets est down.

On fait comment maintenant

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-10-2004 15:32  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

sévère indeed

mais bon comme d'hab quand un serv' comme ça tombe un autre se recrée c'est le miracle des pains online.

w8 and c.

sinon c'est lent mais reste la mule je pense meme que les releasers devraient étudié bitorrent. Le meilleur réseau p2p dans la gestion des sources et du partage a ce jour.

enfin c'est une autre histoire.

Old Post Jun-10-2004 15:39 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by LoginZ
sévère indeed

mais bon comme d'hab quand un serv' comme ça tombe un autre se recrée c'est le miracle des pains online.

w8 and c.

sinon c'est lent mais reste la mule je pense meme que les releasers devraient étudié bitorrent. Le meilleur réseau p2p dans la gestion des sources et du partage a ce jour.

enfin c'est une autre histoire.

hmmm BITTORENT http://www.suprnova.tk pour trouver les derniers trucs

Le meilleur client, à mon avis, pour dl les .torrent; Azureus Faudra une machine Java pour faire fonctionner tout ca

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-10-2004 15:47  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

là c'est la baise la mort de dc++ (smiley qui fait snif)

Old Post Jun-10-2004 16:44  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by stanymi

Le meilleur client, à mon avis, pour dl les .torrent; Azureus Faudra une machine Java pour faire fonctionner tout ca

C'ets ce que j'utilse pour dl les ptits ASOT !!! Ya pas a dire c'est vraiment de la bombe Azureus !!!

Old Post Jun-10-2004 17:16  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quelques questions sur bittorent

il marche comment ? comme les autres p2p ou bien il faut trouver les liens sur des sites ?
y'a beaucoup de leechers ou bien c'est impossible ?
c'est reservé au haut débit ou bien on peut quand meme trouver qelques trucs (et les dwl surtout) en 56k ?

Old Post Jun-11-2004 12:44  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

On va dire que c'est réservé au haut débit car quand tu télécharge tu up en meme temps le meme fichier pour d'autre personne style emule en quelque sorte, donc si tu a que 5ko pour downl et à partagé avec l'up tu vas pas aller loin.

Old Post Jun-11-2004 12:50  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Mais est ce que c'est bien développé comme truc, il y a t'il du choix autres que des trucs genre ASOT?

Old Post Jun-11-2004 13:03  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
copacabana
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

Un autre client pour les fichiers torrent :
http://www.chorrodebits.com/

C'est là que j'ai trouvé la soirée Bacardi entre autre...

Vamos a la playa senor zorro

Old Post Jun-11-2004 13:27  France
Click Here to See the Profile for copacabana Click here to Send copacabana a Private Message Add copacabana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Mais est ce que c'est bien développé comme truc, il y a t'il du choix autres que des trucs genre ASOT?

A vrai dire, à dire vrai(tiens je vais aller dans le topic du bon français moi, je sais pas si les 2 se disent..bref.lol) j'ai tjs utilisé bittorrent pour les films et jeux. jamais pour la zik. Ou est-ce qu'on peut trouver de la zik à partager avec bitorrent ???Je suis curieux. Sinon ouais c mm fonctionnement(en gros) qu'emule, tu télécharges des parties du fichier chez plusieurs clients en mm tps. je saurais aps te dire l'avantage ou l'inconvénient qu'il a sur emule mais en tt k, ca marche vraiment bien, c très rapide. je dl un film bcp plus rapidement qu'avec emule

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-11-2004 13:36  France
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

c'est pas mal Bittorent mais à part suprnova.org je connais pas de lien pour télécharger.

Old Post Jun-11-2004 14:09  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Bon alors...je cherche, je cherche...

http://www.uk-fileshare.com -->Faut se logguer,je l'ai pas fait mais c un truc anglais, y a bon espoir donc..

http://torrent.youceff.com/

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-11-2004 14:19  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > DCHub: Offline Please Read News!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLEASE HELP: I need to ID this hot song ASAP [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBypass - Cyberia [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:51.

Forum Rules: