|
Bedoel je gezamenlijk inkopen van een paar Technics om zo misschien een korting te krijgen?
Als dat zo is ben ik misschien wel geïnteresseerd om mee te doen! Ik wou deze zomer een 2de Stanton kopen, maar als ik goedkoper aan technics kan geraken verkoop ik de Stanton die ik nu heb en leg ik bij voor 2 Technics...
Anyway, zelf weet ik maar 1 adres (AED in Mechelen, een vriend van mij heeft daar 20% korting, misschien zelfs meer op grote hoeveelheden), ik zal is horen wat een Technics daar zou kosten! EN moest er een interessant aanbod (pakweg 400€ per TT, anders koop ik gewoon een 2de Stanton) uit de lucht vallen ben ik zeker geïnteresseerd! 
___________________
www.dj-vega.net
|