|
רק דבר אחד להוסיף
LASGO
לא התמסחרו
מכיוון שהם יועדו לאמטיוי
והם מנגנים מוזיקת
DANCE
שמתאימה לאמטיוי
זה שאתה שומע את המיקסים בדיסקוטק זה אומר פשוט שעשו לזה מיקסים
יש הבדל אם שיר התפרסם קודם בגלל הרמיקסים שלו או בגלל המקורי
ופה לדעתי זה נקרא להתמסחר, אני אסביר שוב:
אם יש שיר דאנס נחמד, משודר באמטיוי
יוצא באוספים של
NOW
וחרטא כזה
ואז בא מישהו ועושה לו
HARD TRANCE REMIX
נגיד, משהו מפוצץ, ישר להיט בדיסקוטקים, אתה לא יכול להגיד שהוא ממוסחר
אבל אם מגיע שיר כמו
RAPTURE
ברמיקסים ... וכולם אוהבים אותו, ואז גם מוציאים לו גרסא קלילה לאמטיוי
אז זה לדעתי מסחור
___________________
Never again.
|