Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gästar Above & Beyond imorron, Tisdag
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002
Gästar Above & Beyond imorron, Tisdag

Gästar Above & Beyond's "Trance Around The World"-show på Ministry of Sound's radio imorron alltså, 30 min mix bara, men det får gå ändå. Lyssna gärna!

mer info,
www.anjunabeats.com

Old Post Jul-05-2004 15:14 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002
Re: Gästar Above & Beyond imorron, Tisdag

quote:
Originally posted by Endre

Gästar Above & Beyond's "Trance Around The World"-show på Ministry of Sound's radio imorron alltså, 30 min mix bara, men det får gå ändå. Lyssna gärna!

mer info,
www.anjunabeats.com

stort grattis! jag ska lyssna!!

Old Post Jul-05-2004 16:05  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

kallocain or stfu!

Old Post Jul-05-2004 17:12  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by CJ InterCity
kallocain or stfu!

agree

Old Post Jul-05-2004 21:37  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

nja, kallocain är inte med, den passa inte in i setet. ville göra setet så proffsigt som möjligt och då kunde jag inte ha med mitt eget skräp till låt.

Old Post Jul-06-2004 05:12 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Endre

...inte ha med mitt eget skräp till låt.

ja, den gamle skitlåten ...

/me var aningens ironisk där

Old Post Jul-06-2004 10:36  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

"i kill for you" kommer väl vara med?

och en annan fråga, varför är meningen i den formen, den låter så amatör-engelska, det låter typ bättre med "i'd kill for you"

Old Post Jul-06-2004 10:51  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Originally posted by montana
"i kill for you" kommer väl vara med?

och en annan fråga, varför är meningen i den formen, den låter så amatör-engelska, det låter typ bättre med "i'd kill for you"

Jag är medveten om att det är inkorrekt men det låter bättre på ett vis och jag ville ha det så. Jag döpte låten så med mening, om jag inte kunde engelska skulle det nog vara värre.

Kallocain och I kill for you kommer med i setet.

Old Post Jul-06-2004 18:26 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Coolt som fasen å va med på MoS radio liksÅm Grattis

Vilken tid sänds detta ? Eller har det redan vart... isf vill jag ha rip

Old Post Jul-06-2004 18:29  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Coolt som fasen å va med på Radio1 liksÅm Grattis

Vilken tid sänds detta ? Eller har det redan vart... isf vill jag ha rip

det är om 30 min, kl 21:00.

denna siten har en bra mp3 stream:
http://www.2hp.ca/

Old Post Jul-06-2004 18:31 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Nu sa dom att killarna att dom skulle lira Endres mix om bara en liten stund

Last edited by SteveTranz4ever on Jul-06-2004 at 20:14

Old Post Jul-06-2004 19:47  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu sa dom att killarna att dom skulle lira Envios mix om bara en liten stund

Endres faktiskt

Old Post Jul-06-2004 19:49 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gästar Above & Beyond imorron, Tisdag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #15 Markus Schulz - Global DJ Broadcast 09-22-05 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAyumi Hamasaki - "M (Above & Beyond Typhoon Dub)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:35.

Forum Rules: