Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Prochain meeting Ta-FR ????
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003
Cool Prochain meeting Ta-FR ????

Alors l'information est a prendre avec précaution mais bon apparement ca se confirme de plus en plus

Y'a mon Jamie qui donnerait un concert au Stade de France en juillet 2005

Alors qui qui vient ????
Remarque, lol, c'est pas tout de suite, tout de suite

Remarque avec mon bol ca va tomber au meme moment que le mariage de mon frangin

Old Post Jun-26-2004 09:21  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

oui ça pourrait être sympa... JMJ au satde de France ça se rate pas
en espérant toutefois que y'ait d'autres occasions pr un ta-fr meeting avant

Old Post Jun-26-2004 10:01  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

C'est encore loin, mais ça me plairait beaucoup de le voir

Old Post Jun-28-2004 17:07  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Transa.E.P
C'est encore loin, mais ça me plairait beaucoup de le voir

Idem, ca me dirait bien aussi d'y aller, surtout au Stade de France, ca doit bien le faire !!!

Old Post Jun-28-2004 17:09  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

c clair que ca me botterait bien aussi...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-28-2004 17:16  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

+1

Old Post Jun-28-2004 17:19  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

moi aussi ca me botterai bien tiens !

Old Post Jun-28-2004 18:32  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Bizarre, Maxxyme a toujours pas répondu présent

Bon, sinon pour les ignares
THE concert qu'il faut voir

Celui de la Défense

Je peux dépanner la casette pour les rouennais

Mais oui oui je sais je suis chiant avec Jamie

Old Post Jun-28-2004 21:08  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by oxy
Mais oui oui je sais je suis chiant avec Jamie

t'inkiète, c'est toujours 100 fois mieux que de la prauguaousse

Old Post Jun-28-2004 21:33  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by webandyscott
t'inkiète, c'est toujours 100 fois mieux que de la prauguaousse

Ca sert à rien de dire ça, tu as exactement la même réaction que les 3/4 de la France qui ne veulent pas de music électronique....

Old Post Jun-29-2004 07:04  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Ca sert à rien de dire ça, tu as exactement la même réaction que les 3/4 de la France qui ne veulent pas de music électronique....

bah me comparer à ces gens là, t'es malade ou tu le fais exprès???

J'ai rien contre la progressive house mais bon... je vais pas cacher que j'en écoute régulièrement et j'avoue que c'est pas mon kiff du tout (chacun son trip). En plus, je me suis posé souvent cette question:

Pourquoi on appelle ce style prog house???
J'ai du mal à voir ce qu'il y a de progressif dans la prog house tellement c'est linéaire comme style. En plus, on rajoute le mot house pour y donner du style . Je peux vous assurer que de la house j'en bouffe tous les WE et qu'entre un set de Sasha ou Markus et la véritable house latine, c'est COMPLETEMENT DIFFERENT.

Old Post Jun-29-2004 16:04  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Bon bah le petit détail qui a son imortance : la date

Ce sera le 14 juillet 2005

D'une part le concert se confirme de plus en plus et d'autre part je peux être que disponible à cette date

Apparement, il a dit que se serait son dernier concert en plein air ... raison de plus de ne pas le rater

Old Post Jun-29-2004 18:46  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Prochain meeting Ta-FR ????
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSolved?? Is this slow trancey music in "V" from "28 days Later"? Plse compare! [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKalafut & Fygle - "Lullaby" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:30.

Forum Rules: