Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Insomnia Festivalen '04, Tromsø (Ambient, Chill)
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
noonboy
Undead tranceaddict

Registered: May 2002
Insomnia Festivalen '04, Tromsø (Ambient, Chill)

Glad i ambient/chill (dvs ekte chill, ikke slike solar stone remixes...no offense)? Ser ut som dette er en festival for oss folkaPå line-up'en er blandt annet Geir Jennsen og hva han nå enn het, han DJ Friendly. Vet ikke om slike festivaler har høyere tivolicig-faktor, men hadde naturligvis vært spennende å vært der og! Synd at det tar sted i Tromsø, ettersom det blir langt å dra...

Sjekk http://www.insomniafestival.no/ for mer info
God sommer!

Old Post Jun-28-2004 22:11  Norway
Click Here to See the Profile for noonboy Click here to Send noonboy a Private Message Visit noonboy's homepage! Add noonboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Skulle gjerne fått med meg Geir og Teebee her, og er jo faen meg på tide at jeg får sett litt andre deler av landet jeg bor i også. Me lyt sjå..

Old Post Jun-29-2004 06:47  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-RED
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Future Prophecies? Har en 12" av de som er house, men de holder vel på med mye forskjellig. En kamerat av meg kjenner kara i Future Prophecies så jeg fikk et par 12" av de

Old Post Jun-29-2004 09:58  Norway
Click Here to See the Profile for DJ-RED Click here to Send DJ-RED a Private Message Add DJ-RED to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by DJ-RED
Future Prophecies? Har en 12" av de som er house, men de holder vel på med mye forskjellig. En kamerat av meg kjenner kara i Future Prophecies så jeg fikk et par 12" av de

Gjør begge deler så vidt jeg husker, er et par remikser de har gjort som er house, men det meste de gjør er drum n bass. Mener Teebee signet dem til Subtitles for et par år siden.

Old Post Jun-29-2004 10:30  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-RED
Supreme tranceaddict

Leita litt på discogs og fant ut at det er denna jeg har Future Prophecies - Feel Free

Old Post Jun-29-2004 12:04  Norway
Click Here to See the Profile for DJ-RED Click here to Send DJ-RED a Private Message Add DJ-RED to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diffusion
never look back

Skulle vært på denne, bare trist at den er sykt langt unna der jeg er(Tønsberg)...

Future Prophecies er vell mest kjent for DnB vell... Hørte noe av de på P3-klubbQuart, sykt bra!

Geir Jenssen hadde vært rått og fått med seg, han er jo en av de "store"

..[ manual defrosting is a thing of the past ].. diGNty

Old Post Jul-19-2004 11:04  Norway
Click Here to See the Profile for diffusion Click here to Send diffusion a Private Message Visit diffusion's homepage! Add diffusion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Insomnia Festivalen '04, Tromsø (Ambient, Chill)
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune From Jean In Israel And Marcello @ Sensation White... Sample Inside... [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEvolved – A Matter Of Time (Main Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:37.

Forum Rules: