טוב... אז אם אני לא טועה.. לפי מה שכתוב היום יש לך יומולדת!!!! אז מזל טוב 17 לך גבר.. שיהיו לך אחלה חיים.. והרבה טראנסים בחיים
מזל טוב אחי!!!!!!!!!!!!!!!! נפתח לך THREAD ב CHILL - OUT ROOM שכולם יוכלו לברך
___________________ CHICANE - EMPIRES ! ! !
תודה!!! חחח קצת הגזמת שפתחת לי thread בצ'יל אאוט רום לא? אוהב אותכם אחים שלי!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA