|
ליצ'רים
שמתי לב כמה פעמים ליוזרים שגולשים פה בפורום שאני לא מכיר
יש כאלה מחו"ל שבאים לבדוק את טרד הטראקים, אבל יש כאלה כמו
Aviv
שראיתי עכשיו, אנשים שלא משתתפים בפורום ובאים להיות ליצ'רים, הבנאדם הזה לא שם אפילו פוסט אחד
אני מציע להפוך את טרד הטראקים לפרטי (ומי שרשום פה מספיק זמן יכול להבין איך אפשר לעשות את זה, מי שלא- לא לשאול)
ככה גם יוזרים פעילים בחו"ל יוכלו להיכנס, אבל מי שסתם בא להיות ליצ'ר שילך להכין חומוס
___________________
|