na een paar experimentjes eindelijk weer es een trance nummer...
het is een remix, voor iemand waar ik vroeger nog een aantal plaatjes mee heb gemaakt.. lange tijd niks meer van gehoord, maar een paar maanden terug kwam hij met een nummer getiteld "Autumnal". de melodie had wel iets, dus ik dacht: hier kan ik wat mee doen (in het tweede gedeelte geef ik er mijn eigen wending aan).
Originally posted by djcresto
zoals ik het nu hoor lijkt de basslijn me weer iets te zacht, zal morgen nog eens met woofer luisteren daarvoor is het nu al iets te laat.
heb daar een tijdje mee gesukkeld, dus het zou best kunnen.. probleem is dat de basslijn een paar hoge noten aandoet, kan ook daaraan liggen.
bedankt voor de reacties iig
Jul-12-2004 23:11
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
heb daarnet even op boksen geluisterd.. de bass is idd wat licht, maar je hoort hem zeker wel. het is niet dat ie verdwijnt achter de andere elementen...
en voor een nummer als dit past een lichtere bass beter vind ik.
Jul-13-2004 09:04
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
dit is weer zeer goei spul idd, lekker uplifting as it should be
maar ik kan niet zeggen da ik het beter vind dan het origineel, het is zoals je zelf zegt een beetje te ASOT-achtig daarvoor.
Kwou het origineel toch ook nog wa credits geven want die is ECHT ook wel de moeite.
Good work weer TOR, du bist goe bezig
Jul-13-2004 10:26
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Het origineel is goed maar niet echt mijnen smaak. De mix van Tor behoort veel meer tot mijnen smaak. Het is een lekker plaatje, doe zo verder!!!!!
Jul-13-2004 11:31
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Buoyant
Kwou het origineel toch ook nog wa credits geven want die is ECHT ook wel de moeite.
yup, die kerel maakt echt goeie dingen.. vroeger ook al. zijn sound en zijn melodieën zijn altijd zo "smooth".
vroeger nog een vijftal platen mee gemaakt met die gast.. maar dat was in onze cheese periode hehe.
Jul-13-2004 11:43
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by TOR
vroeger nog een vijftal platen mee gemaakt met die gast.. maar dat was in onze cheese periode hehe.
Cheese is good baby, cheese is good ....
Jul-13-2004 11:47
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
ik vind hem erg lekker klinken tbh.
superjob kevin.
Ziemaar dat ge al uw liedjes op cd zet (goeie kwali) en op de BeTA party meepakt he, ook voor de andere producers hier