> BREAKING NEWS The disarmament of the Iraqi regime has begun, White House spokesman Ari Fleischer has said as air raid sirens and anti-aircraft fire are heard in Baghdad. More soon.
--------
De eerste aanvallen zouden direct tegen Saddam zijn gericht... Da's nog eens nuttig, nu maar hopen dat het raak was...
Last edited by eieregooie on Mar-20-2003 at 03:24
Mar-20-2003 03:02
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
zit hier de hele middag al buiten tv te kijken....
wat een trieste actie van bush. die hele oorlog slaat nergens op. laat ze eerst maar es met hele harde bewijzen komen. en dan nog, waarom mag amerika wel al die chemische zooi hebbe? (ok ze komen wel iets betrouwbaarder over dan saddam, maar met bush weet je et ook niet)
nou ja.. daar gaan we weer....... beetje brandstof, geld en bommen verneuken en nog mensen dode ook. hopen dat nederland ook geen politieke steun geeft.
nou dat was weer even een berichtje van mij uit aus ik ga weer in de zon liggen...tis 28 grade ofzow
de mzzls
40 kruisraketten ingeslagen en een zooi vliegtuigen opgestegen, nothing out of the unusual, elke paar uur explodeert daar wel een bom omdat Amerika al sinds de vorige golfoorlog die no-fly zones bestookt, tis vandaag alleen even met iets grotere proporties gebeurd en buiten de no-fly zones
Is dit nou oorlog? Nee, want man tot man gevechten zijn er nog niet, er rollen geen tanks, af en toe stuift er eens een Harrier langs of een F-117.. poepoe..
Mar-20-2003 08:05
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
ik ben het wel een beetje met chicane eens sinds de eerste golfoorlog wordt irak al bestookt met bommen alleen nu wordt het iets opgevoerd.
dit zal natuurlijk wel verder opgevoerd worden en tja dat kunnen ze beter maar snel doen want nu is er geen weg terug meer.
Registered: Mar 2002
De grote aanval is ook nog niet begonnen zeggen ze, maar die laat niet lang meer op zich wachten..
Mar-20-2003 10:32
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
quote:
Origineel van RTL Nieuws 'Hoofdaanval op Irak komt pas dit weekeinde'
De Amerikanen zullen de komende paar dagen alleen beperkte luchtaanvallen uitvoeren in Irak. De echte grote aanval komt waarschijnlijk dit weekeinde pas.
Commandant
Dat heeft een anonieme Amerikaanse legercommandant in Koeweit tegen journalisten gezegd. Volgens deze militair zijn voor de komende twee à drie dagen alleen beperkte luchtaanvallen voorzien. Deze maken deel uit van een 'voorbereidend' plan, dat de weg moet plaveien voor een grootscheepse aanval in het weekeinde, aldus de commandant.
Het is nu eenmaal begonnen, dus laten we hopen dat het snel voorbij is zonder, of in ieder geval weinig, slachtoffers.
Mar-20-2003 11:11
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Re: Oorlog in Irak
quote:
Originally posted by eieregooie
Waarom verbaast het me niks dat uitgerekend jij deze draad begint?
(zie tijdstip)
Mar-20-2003 11:13
eieregooie
Perceptions
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Waarom verbaast het me niks dat uitgerekend jij deze draad begint?
(zie tijdstip)
Ja, kwas toch online Hehe... Had ff CNN gekeken en dacht dat er vannacht toch niks meer zou gebeuren... Toen nog ff forum op en voor de zekerheid nog ff CNN.com sjekken... en jawel...
Mar-20-2003 14:12
arj1o1
.
en daar gaat 90 miljard
Mar-20-2003 18:18
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by arj1o1
en daar gaat 90 miljard
75 miljard geloof ik
Tja, dat bewijst wel dat Bush het niet voor niets doet denk ik..
Ik vind het alleen wel vreemd dat een hoop mensen het hebben over die arme mensen in Irak, maar ik denk dat het volk van Irak er alleen maar beter van zal worden. Het land wordt nu geregeerd door een tiran die iedereen die commentaar heeft zonder probleem laat liquideren. Het land heeft onder allerlei economische sancties enorm te leiden, ik denk dat als Sadam ontzet is dat die opgeheven zullen worden.
Maar dat neemt niet weg dat ik het onverstandig vind dat Amerika en Engeland zonder steun van de VN de oorlog zijn begonnen
Mar-20-2003 20:30
arj1o1
.
quote:
Originally posted by Flipper01
75 miljard geloof ik
Tja, dat bewijst wel dat Bush het niet voor niets doet denk ik..
Ik vind het alleen wel vreemd dat een hoop mensen het hebben over die arme mensen in Irak, maar ik denk dat het volk van Irak er alleen maar beter van zal worden. Het land wordt nu geregeerd door een tiran die iedereen die commentaar heeft zonder probleem laat liquideren. Het land heeft onder allerlei economische sancties enorm te leiden, ik denk dat als Sadam ontzet is dat die opgeheven zullen worden.
Maar dat neemt niet weg dat ik het onverstandig vind dat Amerika en Engeland zonder steun van de VN de oorlog zijn begonnen
volgens een econoom zou het uiteindelijk zelfs 150 miljard worden maar gaat de economie wel weer bloeien door de grote impuls aan de wapenindustrie die uiteindelijk bij andere bedrijven terecht komt die meer gaan investeren waradoor de prijs omlaag gaat en de consumenten meer gaan kopen
Mar-21-2003 19:22
eieregooie
Perceptions
Pfff... vanavond was het wel goed raak zeg met die bombardementen 3000 bommen gegooid d8 ik... moet er niet aan denken om nu in Baghdad te zitten